خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

خداحافظی کی روش با بازیکنان تیم ملی / وضعیت مبهم نیمکت ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۴۲

در پایان دیدار ایران و بوسنی کارلوس کی روش تک تک بازیکنان تیم ملی را در آغوش گرفت و با تمجید از تلاش آنها در سه مسابقه جام جهانی از آنها خداحافظی کرد.

کارلوس کی روش پس از پایان دیدار ایران و بوسنی در رختکن با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد تا این موضوع قوت پیدا کند که همکاری او با تیم ملی ایران با پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان دیدار ایران و بوسنی و در حالیکه اغلب بازیکنان به دلیل حذف از جام جهانی ۲۰۱۴ ناراحت بودند و حتی تعدادی اشک می ریختند، کارلوس کی روش تک تک بازیکنان را در آغوش گرفت و با تمجید از تلاش آنها در سه مسابقه جام جهانی از آنها خداحافظی کرد.

به نظر می رسد کی روش به همکاری خود را فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم توافق مالی ادامه نخواهد داد. تاین در حالی است که در این مسئولان وزارت ورزش و دولت از ادامه همکاری این مربی پرتغالی با تیم ملی ایران تا جام ملت های آسیا تاکید کردند.

باید دید خداحافظی کی روش تا چه اندازه جدی است و آیا او پس از سه سال همکاری با فدراسیون فوتبال ایران و صعود تیم ملی به جام جهانی حاضر به جدایی از فوتبال ایران خواهد شد.

کی روش درخواست ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار را به فدراسیون فوتبال ایران ارائه کرده و علی کفاشیان اعلام کرده پس از بازگشت به ایران در این باره با کی روش وارد مذاکره خواهیم د.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز