خبرگزاری کار ایران

یک عده تیرشان به سنگ خورد؛

نکونام: خوشحالم در جام‌جهانی سربلند شدیم / هیچ‌کس فکر این نتایج را نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۶۶

اگر قبل از جام جهانی می‌گفتند، ایران با نیجریه مساوی می‌کند و مقابل آرژانتین با گل دقیقه ۹۱ مسی می‌بازد، قبول می‌کردید؟ این نتایج به خاطر برنامه خوب سرمربی تیم بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه خدا را شکر می کنم که تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی داشت گفت: خوشحالم که زحمات چندین ماهه بازیکنان و کادر فنی نتیجه داد و شرمنده مردم نشدیم.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی داشت. بازیکنان در بازی‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند و توانستند عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها منتظر بودند مسی مقابل ایران آقای گل شود، یادآور شد: آنها به فکر پیروزی پرگل آرژانتین برابر ایران بودند اما با عملکرد خوب تیم ملی، تیرشان به سنگ خورد.

کاپیتان تیم ملی ایران با بیان اینکه آنها انتظار داشتند تیم ملی در جام جهانی سه شکست سنگین را متحل شود، ادامه داد: اگر قبل از جام جهانی می‌گفتند، ایران با نیجریه مساوی می‌کند و مقابل آرژانتین با گل دقیقه ۹۱ مسی می‌بازد، قبول می‌کردید؟ این نتایج به خاطر برنامه خوب سرمربی تیم بود، به همین خاطر باید از زحمات کادرفنی و بازیکنان تقدیر کرد.

وی در خصوص انتقادات مطرح شده از او تاکید کرد: شک نکنید اگر نتایج بدتر بود، اتفاقاتی می‌افتاد که نباید بیفتد. مطمئنا همه خبرها به گوش‌ آدم می‌رسد و به ما می‌گفتند چه اتفاقاتی می‌افتد.

نکونام در مورد اینکه آیا بهتر است کی‌روش بماند یا برود؟، خاطرنشان کرد: این موضوع را از گودرزی وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بپرسید زیرا نظرم را اگر آنها بخواهند، تنها به خودشان اعلام می‌کنم.

آیا شما به مسی گفتید که پیراهنت را بعد از بازی به من بده؟ وی در پاسخ به این پرسش گفت: قبلا در این مورد صحبت کردم. ۶ سال در اسپانیا حضور داشتم و اصلا پیراهن مسی را از او نگرفتم. در سال ۲۰۰۶ و زمانی که جوانتر بودم و عشق لباس گرفتن داشتم هیچ وقت این کار را نکردم، حتی اگر لباس مسی را گرفته باشم این مساله برایم افتخار دارد.

نکونام در مورد عملکرد نه چندان خوب تیم ملی برابر بوسنی هم اینگونه واکنش نشان داد: شما اشتباه می‌کنید، مردم از بازی با نیجریه لذت بردند، مقابل آرژانتین هم در کل دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. وقتی در دیدار نخست‌مان با قهرمان آفریقا بازی کردیم، تیم تحت فشار زیادی قرار گرفت، هرچند هیچکس فکر نمی‌کرد ما با نیجریه مساوی کنیم اما همان نتیجه توقعات را بالا برد.

وی با بیان اینکه شما وقتی جزو قدرت‌های برتر دنیا نیستید، نمی‌‎توانید مقابل تیم‌هایی مانند نیجریه باز بازی کنید، یادآور شد: وقتی مقابل بوسنی باز بازی می‌کردیم کمی دچار مشکل شدیم اینها چیزهایی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد واقعیت فوتبال ما این است که ما تیم برتر جام و آسیا نیستیم و مدعی قهرمانی نبودیم. تنها یکی از تیم‌های خوب آسیا بودیم و هنوز برای پیشرفت جا داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز