خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

اسکولاری: یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم / نیمار به بازی با آلمان نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۳۷

نیمار در بیمارستان است و درد فراوانی در ناحیه قفسه سینه‌اش احساس می‌کند. او با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. آماده شدن او برای بازی برابر آلمان بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با انتقاد از عملکرد داور دیدار با کلمبیا گفت: داور عملکرد دوگانه ای داشت و در این مسابقه حساس متعادل قضاوت نکرد.

به گزارش ایلنا، اوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم فوتبال برزیل که پس از پیروزی تیمش مقابل کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی سخن می گفت، اظهار داشت: خوشحالم که یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم و این پیروزی برای ما بسیار حیاتی بود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این دیدار نیمار را به دلیل مصدومیت و سیلوا را به دلیل دو اخطاره شدن از دست دادیم و مقابل آلمان این دو مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهیم داشت ولی باید با بازیکنان جایگزین این خلاء را پر کنیم چرا که هدف ما قهرمانی است.

وی با انتقاد از داور بازی به خاطر خودداری از نشان دادن کارت به سونیگا گفت: بازیکن کلمبیا به خاطر خطایی که روی نیمار انجام داد اخطار نگرفت اما تیاگو سیلوا به خاطر سد کردن مسیر حرکت دروازه‌بان حریف کارت زرد گرفت.

اسکولاری که در بازی بعدی کاپیتان تیمش را به دلیل دو کارته شدن در اختیار نخواهد داشت، اعلام کرد که به احتمال فراوان نیمار هم مانند سیلوا بازی برابر آلمان را از دست می‌دهد.

سرمربی برزیل درباره آخرین وضعیت مهاجم سرشناس تیمش گفت: نیمار در بیمارستان است و درد فراوانی در ناحیه قفسه سینه‌اش احساس می‌کند. او با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. آماده شدن او برای بازی برابر آلمان بسیار سخت است و بعید به نظر می‌رسد که بتواند در آن بازی حضور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز