خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

فان خال: شایسته تر از کاستاریکا بودیم / روی پنالتی ها برنامه داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۲۹

در طول سال‌های مربی‌گری خودم با تیم‌های بزرگ زیادی سر و کار داشتم اما باید بگویم که این ترکیب بهترین ترکیبی است که در طول دوران مربی‌گری‌ام داشته‌ام.

سرمربی تیم ملی هلند با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر کاستاریکا گفت: این بهترین بازیکنانی است که در طول دوران مربی‌گری با آن‌ها سر و کار داشته است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال هلند موفق شد با برتری ۴ بر ۳ برابر کاستاریکا در ضربات پنالتی حریف آرژانتین در مرحله نیمه نهایی شود.

لوئیز فان‌خال سرمربی هلند پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام جهانی گفت: بازیکنانم امشب عالی بودند. در طول سال‌های مربی‌گری خودم با تیم‌های بزرگ زیادی سر و کار داشتم اما باید بگویم که این ترکیب بهترین ترکیبی است که در طول دوران مربی‌گری‌ام داشته‌ام. از جنبه‌هایی نظیر روحیه تیمی و اتحاد بازیکنان ما بهترین هستند.

سرمربی هلند با بیان اینکه روی ضربات پنالتی برنامه داشتیم، ادامه داد: در روزهای گذشته روی پنالتی تمرین زیادی کردیم و تقریبا بازیکنانی که قرار بود پنالتی بزنند را شناسایی کردم. درست است که کرول عملکرد خوبی در ضربات پنالتی داشت اما در بازی بعدی نیز کیلسن دروازه‌بان ما خواهد بود. در این بازی تشخیص دادم که کرول می‌تواند در ضربات پنالتی بهتر عمل کند و به همین خاطر او را به زمین فرستادم. البته هیچ چیز در این مورد به کیلسن نگفته بودم که ممکن است او را تعویض کنم. تنها به کرول گفته بودم که ممکن است او را در صورتی که بازی به پنالتی کشیده شود به میدان بفرستم. من از همه بازیکنانم به یک اندازه تشکر می‌کنم و همه‌شان در این پیروزی نقش داشتند.

سرمربی تیم ملی هلند در پایان گفت: شایستگی‌های ما بیشتر از کاستاریکا بود. در دقایق پایانی مسابقه تیم را سه مهاجمه کردم تا به گل برسم فرصت‌های گل زیادی نیز داشتیم که متاسفانه از دست دادیم اما خوشحالم که در نهایت ما تیم پیروز میدان لقب گرفتیم.

هلند در مرحله نیمه نهایی باید با آرژانتین دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز