خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

یوآخیم لو: این بازی نبرد دو قاره است / برای رسیدن به فینال یکپارچه انگیزه ایم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۴۱

ما در چهار جام جهانی اخیر به مرحله نیمه نهایی رسیده‌ایم و این نشان می‌دهد که حضورمان در بالاترین سطح از فوتبال دنیا ثبات داشته است. ما برای بازگشت به ماراکانا و حضور در فینال سراپا انگیزه‌ایم.

سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید آن تیمی برنده اولین دیدار امشب می‌شود که توجه بیشتری به جزئیات این بازی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ‌ در آستانه دیدار تیم‌های ملی آلمان و برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، یوآخیم لو تأکید کرد که سلسائو تیمی قوی است اما مردان او توان رقابت و شکست آن را دارند.

لو در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که قدرت برزیل در چه سطحی است. آنها از ابتدای رقابت‌ها مدعی بزرگ کسب عنوان قهرمانی محسوب شده‌اند و بازیکنان این تیم توانسته‌اند با این موضوع کنار بیایند. برزیلی‌‌ها قدرت‌شان را در جام کنفدراسیون‌های سال گذشته نشان دادند و حالا سطح انتظارات از آنها بالاتر رفته است اما این فشار شاگردان اسکولاری را تضعیف نکرده است.

لو افزود: کاری که برزیلی‌ها تا این مقطع از تورنمنت انجام داده‌اند خوب بوده است. برای میزبان پیشروی تا این مرحله از رقابت‌ها موفقیت خوبی است اما ما به توانایی‌های خود ایمان داریم، ضمن اینکه هر چه از تورنمنت گذشته است بازیکنان ما بیشتر با یکدیگر هماهنگ شده‌اند. ما برای بازی برابر برزیل برنامه خوبی داریم. به نظر من شانس دو تیم برای کسب قهرمانی یکسان است و توجه به جزئیات برگ برنده تیم پیروز خواهد بود.

سرمربی ۵۴ ساله ژرمن‌ها با اعتراف به اینکه برای رویارویی با برزیل هیجان‌زده است، این بازی را نبرد میان دو قاره دانست.

وی خاطرنشان کرد: دو بازی مرحله نیمه نهایی نبرد دو قاره هستند؛ اروپا برابر آمریکای جنوبی. ما در چهار جام جهانی اخیر به مرحله نیمه نهایی رسیده‌ایم و این نشان می‌دهد که حضورمان در بالاترین سطح از فوتبال دنیا ثبات داشته است. از یک چیز اطمینان دارم و آن این است که ما برای بازگشت به ماراکانا و حضور در فینال سراپا انگیزه‌ایم.

تیم‌های ملی آلمان و برزیل ۳۰ دقیقه بامداد فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه مینیرائوی شهر بلو هوریزونته به مصاف یکدیگر می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز