خبرگزاری کار ایران

آلمان قدرتمند و سخت‌کوش است؛

سابه یا: هدف آرژانتین قهرمانی است / از ابتدای جام با برنامه ظاهر شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۰۸

هدف ما قهرمانی در جام جهانی است هر چند آلمان تیم قدرتمند و سخت‌کوشی است که موفق شده با سخت‌کوشی به فینال برسد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: هدف ما قهرمانی در جام جهانی است هر چند آلمان تیم قدرتمند و سخت‌کوشی است که موفق شده با سخت‌کوشی به فینال برسد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آلساندرو سابه یا پس برتری تیمش بر هلند و رسیدن به فینال جام بیستم اظهار کرد: نتیجه حاصل شده بسیار خوب بود و من خیلی خوشحالم به فینال جام جهانی راه یافتم.

وی در ادامه با بیان اینکه از همان ابتدای جام جهانی با برنامه ظاهر شدیم، متذکر شد: ما با سخت‌کوشی و فروتنی تیم را تا فینال بالا آوردیم و بازی به بازی بهتر شدیم تا توانستیم با شایستگی فینالیست شویم.

سابه یا همچنین با بیان اینکه مقابل آلمان ها در حالی به میدان می رویم که یک روز کمتر از آنها استراحت می‌کنیم، افزود: البته مشکلی نیست. ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را برابر آلمان داشته باشیم و از صددرصد توان خود بهره می بریم.

سرمربی آلبی سلسته با تاکید بر اینکه مطمئن باشید مقابل آلمان با تمام توان به میدان می رویم، خاطرنشان کرد: هدف ما قهرمانی در جام جهانی است هر چند آلمان تیم قدرتمند و سخت‌کوشی است که موفق شده با سخت‌کوشی به فینال برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز