خبرگزاری کار ایران

بردن عراق با ذخیره‌ها نتیجه‌بدی نبود؛

طالبی: برخی انتقادهای کی‌روش خنده‌دار است / انتظار قهرمانی از تیم‌ملی نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۵۲

کسب این پیروزی آن هم در آستانه رقابت‌های جام ملت‌ها می‌تواند به ملی‌پوشان روحیه داده و آنها را از هر لحاظ برای دیدار مقابل بحرین آماده کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کسب پیروزی مقابل عراق می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت تیم‌ملی در جام‌ملت‌ها باشد.

جلال طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص پیروزی یک بر صفر تیم‌ملی مقابل عراق گفت: کسب این پیروزی آن هم در آستانه جام ملت‌ها می‌تواند به ملی‌پوشان روحیه داده و آنها را از هر لحاظ برای دیدار مقابل بحرین آماده کند. در هر صورت اینکه با یک ترکیب‌متفاوت و با استفاده از نفرات‌ذخیره یک بر صفر مقابل عراق پیروز می‌شویم نتیجه بدی نیست. ان‌شاالله بتوانیم از گروه‌ خود صعود کرده و انتظارات را برآورده سازیم.

وی درخصوص اینکه کارلوس کی‌روش اعلام کرده برای حضور در جام ملت‌های آسیا اردو و دیدارهای تدارکاتی مناسبی نداشتیم، بیان داشت: این انتقادهای کی‌روش خنده‌دار است. مگر ما یک اردوی ۴۵ روزه نداشتیم؟ حتی قبل از مسابقات جام‌جهانی بازی تدارکاتی مناسبی انجام ندادیم، ضمن اینکه خود کی‌روش شرایط فوتبال‌ایران را می‌دانست، اما حالا چه شده دوباره گلایه می‌کند؟

طالبی افزود: کی‌روش می‌خواهد با این اظهارات توقعات از خود را پایین بیاورد. او بداند ما اهالی‌فوتبال انتظار نداریم تیم ما را قهرمان جام ملت‌های آسیا کند، اما انتظار داریم تیم‌ملی بازی‌های خوبی را انجام داده و حداقل جزو ۴ تیم نهایی باشد. باید قبول کرد با این هزینه‌های سرسام‌آور مربی‌های خارجی، حداقل انتظاری که ما می‌توانیم داشته باشیم اینکه جز ۴ تیم نهایی جام ملت‌ها باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: ما بازی‌های‌تدارکاتی کمی را برای حضور در مسابقات جام ملت‌ها داشتیم، این حرف درستی است، اما دلیل نمی‌شود ما مقابل تیم‌هایی مانند بحرین که در آسیا حرفی برای گفتن ندارند نتوانیم نتیجه مناسبی را بگیریم، ضمن اینکه مسابقات لیگ‌برتر نزدیک به ۴۵ روز به خاطر اردوی تیم‌ملی تعطیل بود، اما شما می‌بینید لیگ استرالیا، امارات و چندین کشور آسیایی دیگر همچنان در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز