خبرگزاری کار ایران

زندگی‌ام بر پایه پول فوتبال نیست؛

یاوری: ظلم است قهرمان جام ملت ها شویم / عرب ها شیطنت های خاصی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۸۹

من ترفندی از کی‌روش ندیدم! یعنی ترفند صحیحی برای موفقیت تیم ملی ندیدم. او ۴۵ روز لیگ پویای ما را تعطیل کرد با این شرایط قهرمان جام ملت های آسیا شویم ظلم است.

مربی فوتبال کشورمان گفت: بعید می‌دانم تیم ملی در همین مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا جان سالم به در ببرد.

محمود یاوری درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل عراق و حضور در رقابت‌های جام ملت ‌های آسیا گفت: بازی تیم ملی مقابل عراق چنگی به دل نزد البته بعد از زدن گل جنب و جوش دو تیم کمی بالا رفت اما انتظار می‌رفت با توجه به تعطیلی ۴۵ روزه لیگ کی‌روش حداقل ۷،۸ بازی تدارکاتی را برای تیم ملی در نظر بگیرد. این مدت زمان لیگ را تعطیل کردن منصفانه نیست فقط زمان را از دست دادیم.

وی با انتقاد از شرایط موجود تیم ملی ادامه داد: مدت زیادی برای تمدید قرارداد کی‌روش از دست دادیم بعد هم مدت زیادی لیگ را تعطیل کردیم تا اردوی تیم ملی برگزار شود با این وضعیت بازی مقابل سه تیم گردن کلفت عربی بسیار سخت خواهد بود. ضمن اینکه آنها در جریان بازی شیطنت‌های خاص خود را خواهند داشت و نمی‌گذارند ما به سر منزل مقصود برسیم. در نهایت هم در مسابقات جام ملت های آسیا فقط از گروه‌مان بالا بیاییم.

این مربی فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد کارلوس کی‌روش بیان داشت: من ترفندی از کی‌روش ندیدم! یعنی ترفند صحیحی برای موفقیت تیم ملی ندیدم. او ۴۵ روز لیگ پویای ما را تعطیل کرد با این شرایط قهرمان جام ملت های آسیا شویم ظلم است. لیگ ما می‌توانست پدیده‌های خوبی را رو کند تا به تیم ملی هم کمک کند.

وی افزود: انتخاب بازیکن به نظر کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی برمی‌گردد اما امیدوارم در انتخاب‌های او علایق شخصی اعمال نشده باشد. باید تاکید کنم راه راست در دراز مدت جواب می‌دهد و با راه کج به جایی نمی‌رسیم. ما یک اردو در آفریقا داشتیم که فقط با تیم‌های محلی بازی کردیم. با وجود اینکه پول‌های زیادی را هزینه کردیم ولی برنامه‌ریزی نداشتیم.

یاوری تاکید کرد: در کل می‌توان حدس تیم ملی نمی‌تواند موفقیتی را در رقابت های جام ملت های آسیا به دست بیاورد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اظهارات همایون بهزادی مبنی بر اینکه به دلیل فضای کنونی فوتبال کشور دچار افسردگی شده است و آیا او نیز دچار این مشکل شده است، بیان داشت: نه، همایون بهزادی شاید خودش دچار چنین مشکلی شده است ولی من افسردگی ندارم و راحت زندگی‌ام را می‌کنم، به هر حال فوتبال است و بالا و پایین دارد مگر در زمان بازیگری همایون بهزادی ما قهرمان جام جهانی می‌شدیم که حالا به این وضعیت دچار شویم و حال او خراب شود؟

وی افزود: البته همایون بهزادی این اواخر مریض شده بود و ان شاالله حالش خوب شود، ضمن اینکه مگر افسردگی من تاثیری در نتایج تیم ملی خواهد داشت؟! در این بین باید با واقعیت‌ها جلو برویم. مگر فوتبال ما قهرمان جام جهانی، آسیا یا المپیک بود که حالا تنزل کرده باشیم. آنطور که در خاطر من است برای حضور در المپیک در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌ایم، برای دوره فعلی هم مربیان تیم امید می‌گویند ما قول صعود نمی‌دهیم و حرف‌های این چنینی که نشان می‌دهد از هم اکنون نباید زیاد به تیم امید امیدوار باشیم.

یاوری که یک زمانی در یک فصل سرمربیگری ۳ تیم لیگ برتری بر عهده ما گرفت در خصوص خانه‌نشینی این روزهایش می‌گوید: من این آمادگی را دارم به مربیگری ادامه دهم و پیشنهاداتی هم دارم و در حال بررسی آنها هستم تا اشتباه سال گذشته تکرار نکنم. پارسال فریب خوردم، ضمن اینکه من کلاس‌های مربیگری را همچنان پشت سر می‌گذرانم. با هزینه‌های شخصی به جام جهانی برزیل رفتم. تاکنون به آفریقا و آلمان هم رفته‌ام و شاید در آینده نزدیک به روسیه هم بروم. در کل می‌خواهم بگویم من مطالعات خودم را انجام می‌دهم. برخلاف آقایان من زندگی‌ام بر پایه پول فوتبال نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز