خبرگزاری کار ایران

خانواده فوتبال اختلافات را کنار بگذارند؛

میناوند: تیم ملی با غیرت ایرانی قهرمان می شود / امیدوارم طلسم شکنی کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۸۸

هر دوره می گویند این بار قهرمانی را به دست بیاوریم. ۳۰ است این را می گوییم، من امیدوارم با غیرت بچه های تیم ملی این بار این طلسم شکسته شود، چراکه نفر به نفر از همه تیم ها سر هستیم.

ملی پوش حاضر درجام جهانی ۹۸ فرانسه گفت: برای انجام یک کار خیر حاضر شدیم و در جزیره کیش به مصاف تیم هنرمندان برویم.

مهرداد میناوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازی خیرخواهانه تیم ملی ۱۹۹۸ با تیم هنرمندان بیان داشت: تیم سال ۹۸ همیشه برای انجام امور خیریه پیش قدم بوده و هست و بابت این موضوع باید از افشین پیروانی که بازیکنان را دور هم جمع می کند تشکر کرد.

وی افزود: این موضوع باعثشد اگر کدورتی بین ۴-۳ بازیکن بوده حل شود و آنها کنار هم بازی کنند، مثل خداداد عزیزی و علی دایی که بعد از مدت ها کنار هم بازی می کردند این موضوع باعثشد دوستی ها محکم تر شوند. این به نفع فوتبال کشور است.

میناوند در خصوص عدم استقبال مناسب تماشاگران از دیدار تیم های تیم ۹۸ با هنرمندان گفت: بازی پخش زنده بود، اما زیر جایگاه هم پر از تماشاگر بود که تلویزیون نشان نداد. شرایط جزیره کیش هم همیشه همین طور است، ساعت مسابقه هم از قبل اعلام نشده بود، ‌ با این حال خداروشکر پول خوبی جمع شد تا به بیماران سرطانی تقدیم شود.

وی افزود: متاسفانه طی چند سال اخیر رسانه ها علیه فوتبالیست ها مطالب زیادی را نوشته اند، از جمله اینکه پول های میلیاردی می گیرند، اما کارآیی ندارند که این مسئله باعثشده علاقه مندان فوتبال نسبت به این رشته دلسرد شوند و از بازی ها کمتر استقبال کنند. در حالی که من می دانم بازیکنان و مربیان نسبت به آن پولی که روی برگه قرار داد می نویسند نصف در نصف اش را می گیرند. در این بین دلال ها و حتی مدیران باشگاه ها از مبلغ قراردادها کم می کنند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص حضور تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا بیان داشت: من به نتیجه گیری تیم ملی خوشبین هستم، چون تیم ملی را دوست دارم. اعتقاد دارم همه چیز دست خودمان است. گرچه زمان زیادی را برای تمدید قرارداد کی روش از دست دادیم و درگیری های هم بین وزارت ورزش و فدراسیون هم مشکل ساز بود اما همانطور که گفتم امیدوارم تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد.

وی افزود: خود من خسته شده ام؛ هر دوره می گویند این بار عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. ۳۰ است که این را می گوییم، من امیدوارم با غیرت بچه های تیم ملی این بار این طلسم شکسته شود، چراکه نفر به نفر از همه تیم ها سر هستیم. ملی پوشان هم باید تلاش کنند دل مردم را شاد کنند. بچه ها باید بدانند اگر قهرمان شوند چه اتفاقی خواهد افتاد و فوتبال در ایران دوباره زنده می شود، مثل اتفاقی که در سال ۹۸ برای فوتبال ما افتاد.

میناوند با بیان اینکه به خوبی واقف است تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی کار سختی دارد، تاکید کرد: واقعیت این است که تیم های دیگر هم زحمت می کشند و سرمایه گذاری می کنند و آنها با انجام بازی های تدارکاتی زیاد تلاش می کنند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند و ما هم باید تلاش کنیم به این مهم دست یابیم.

این بازیکن سابق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درخصوص شرایط این تیم چه نظری دارید؟ گفت: در مورد پرسپولیس صحبت نکنم بهتر است، چراکه وقتی این تیم را در این حال و روز می بینم به عنوان یک طرفدار، نه پیشکسوت؛ ناراحت می شوم. اعضای این تیم فکر نمی کنند مردم با این تیم زندگی می کنند و باید کاری بکنند؟ با اختلاف که نمی شود، کاری را پیش برد. خانواده پرسپولیس و در کل اهالی فوتبال باید اختلافات را کنار بگذارند و با همدلی فوتبال کشور را سر و سامان دهند. باید ادبیات ما درست شود.

میناوند در خصوص مربیگری خود گفت: من کار مربیگری را در تیم خونه به خونه در کنار فرهاد کاظمی آغاز کرده ام تا کار یاد بگیرم، ضمن اینکه باید بگویم اگر یک نفر بازیکن بزرگی بود، دلیل نمی شود مربی بزرگی هم شود. من هم تلاش می کنم مربی خوبی شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز