خبرگزاری کار ایران

ایران لیاقت خود را نشان داد؛

گزارش AFC از حضور هواداران ایرانی در امی‌پارک ملبورن

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۹۷

حدود ۱۷.۷۱۲ تماشاچی شجاع برای دیدن بازی قهرمان ۳ دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها مقابل بحرین به انتظار نشستند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر ایرانیان همراه بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی در مورد حضور حامیان پرشور دیدار ایران مقابل بحرین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی در وب‌سایت خود از حضور هواداران ایرانی در دیدار ایران مقابل بحرین نوشت: حدود ۱۸.۰۰۰ تماشاگر به ورزشگاه ملبورن آمدند و بعد از دیدن بازی با خوشحالی به خانه‌های خود بازگشتند.

پس از بازی میزبان رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ مقابل کویت که در شهر ملبورن انجام شد، حدود ۱۷.۷۱۲ تماشاچی شجاع برای دیدن بازی قهرمان ۳ دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها مقابل بحرین به انتظار نشستند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر ایرانیان همراه بود.

گل‌های احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی باعثشد شادی و هیجان تماشاگران را در برداشته باشد که در این میان حامیان تیم ملی به پشتیبانی کارلوس کی‌روش پس از صعود درخشان ایران به رقابت‌های جام ملت‌های ۱۹۹۸ آسیا در مرحله مقدماتی درآمدند.

در همین راستا احسان حاج‌صفی پس از پیروزی مقابل گربه‌سیاه ایران گفت: ما توانستیم عملکرد بسیار خوبی را به اجرا درآوریم و این اولین تجربه پیروزی ما در اولین‌بازی این جام است. من به شخصه از این رویداد بسیار استقبال می‌کنم، زیرا ما پیروزی‌مان را با حضور هواداران به دست آوردیم و آنها نیز بسیار خوشحال بودند.

گفتنی است، با حضور کارلوس کی‌روش پرتغالی، تیمی که قهرمانی ۳ دوره از جام ملت‌های آسیا را کسب کرده شانس دوباره‌ای را دارد تا در استرالیا با شروع بازی‌های خوب بتواند لیاقت خود را در رنکینگ فیفا با عنوان تیم اول آسیا نشان دهد.

ایران این روند را از پنجشنبه در سیدنی برای شکست قطر ادامه خواهد داد. لازم به ذکر است قطر در بازی قبلی خود مقابل امارات بازی را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرده بود.

در ادامه متن کنفدراسیون فوتبال آسیا به نقل از آندرانیک تیموریان آمده است: ما بسیار از حضور حامیان‌مان در استادیوم لذت بردیم و با عملکردمان توانستیم آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم در بازی مقابل قطر نیز بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز