خبرگزاری کار ایران

بازی سرگروهی بین ما و ایران خواهد بود؛

مهدی علی: برد مقابل قطر را باید فراموش کنیم / وقت چیدن میوه‌ها فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۷۶

ما باید از بازی بحرین مقابل ایران درس بگیریم. به نظرم بازی سرگروهی بین ما و ایران خواهد بود، البته به بازیکنان تیم گفته‌ام که بازی با بحرین دشوار خواهد بود.

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال امارات به شاگردانش تاکید کرده که باید پیروزی بر قطر را فراموش کنند، چراکه بازی دشواری مقابل بحرین در پیش دارند.

به گزارش ایلنا، مهدی علی که تیم تحت هدایتش در نخستین دیدار موفق شد ۴ بر یک قطر را در هم بکوبد در این باره گفت: بازیکنان من باید برد مقابل قطر را فراموش کنند، چراکه باید خود را آماده دیدار با بحرین کنیم. موفقیت در این دیدار خیال ما را برای صعود راحت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما باید از بازی بحرین مقابل ایران درس بگیریم. به نظرم بازی سرگروهی بین ما و ایران خواهد بود، البته به بازیکنان تیم گفته‌ام که بازی با بحرین دشوار خواهد بود.

مهدی علی همچنین با بیان اینکه با پیروزی مقابل قطر توقعات از این تیم ما بالا رفته و حالا خیلی از چشم‌ها به بازیکنان ما خیره شده خاطرنشان کرد: بازیکنان کنونی تیم ۸ سال است زیر نظر من کار می‌کنند و حالا در جام‌ملت‌ها زمان چیدن میوه‌ها فرا رسیده است.

وی در پایان با اشاره به شرایط بازیکنان تیمش نیز تاکید کرد: بازیکنانم در سلامتی کاملا هستند و این بهترین تیمی است که می‌‌توانستیم به استرالیا بیاوریم. ما بازیکنانی مانند عمر عبدالرحمان و احمد خلیل را داریم که در بهترین شرایط ممکن به این رقابت‌ها آمده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز