خبرگزاری کار ایران

شکست قطر از امارات اتفاقی بود؛

کربکندی: تیم ملی لیاقت قهرمانی در جام‌ملت‌ها را دارد / حقیقی نباید وارد حاشیه شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۰۱

حقیقی به عنوان دروازه بان اول تیم ملی وظیفه سنگینی برعهده دارد به همین دلیل هم در جریان مسابقات باید از حاشیه ها دوری کند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: علیرضا حقیقی به عنوان دروازه‌‌بان اول تیم ملی وظیفه سنگینی برعهده دارد، به همین دلیل هم در جریان مسابقات باید از حاشیه‌ها دوری کند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیروزی ۲ برصفر تیم ملی مقابل بحرین گفت: در هر تورنمنتی بازی نخست خیلی سخت است، چراکه تیم‌ها از هم شناختی ندارند، ضمن اینکه ۳ امتیاز بازی نخست بسیار مهم است، خوشحالم که این ۳ امتیاز بازی اول را تیم ملی به دست آورد تا برای بازی‌های آینده با روحیه بهتری آماده شویم.

وی افزود: تیم ملی نه صددرصد، ولی آمادگی خوبی داشت، البته تیم بحرین نیم ساعتی را از ۹۰ دقیفه وقت قانونی مسابقه خوب بود، اما در مابقی دقایق مسابقه تیم ملی به بازی احاطه داشت و گل دقایق پایانی نیمه اول هم خیلی در پیروزی ما تاثیر گذاشت، به خاطر اینکه در نیمه‌دوم مربیان شیوه بازی تیم ملی را تغییر دادند و توانستیم موفق باشیم.

این کارشناس فوتبال با اشاره به ترکیب تیم ملی در دیدار برابر بحرین بیان داشت: ترکیب اصلی همان ترکیب جام جهانی بود، فقط ۲ تغییر داشتیم که آن‌هم به اجبار بود، چراکه منتظری و صادقی مصدوم و ناآماده بودند و ۲ بازیکن جوان جانشین آنها شدند و انصافا هر ۲ بازیکن هم نمره خوبی گرفتند. با این حال نباید فراموش کرد تیم ملی با ۲ شروع مجدد، ۲ گل زد و برای بازی‌های بعدی باید روی شیوه‌های دیگری کار کرد، به این دلیل که تیم‌های حریف روی سبک بازی ما آنالیزهای لازم را انجام می‌دهند تا شناخت لازم را از تیم ما پیدا کنند.

کربکندی درخصوص بازی تیم ملی مقابل قطر بیان داشت: کسی پیش‌بینی نمی‌کرد قطر ۴ گل از امارات بخورد، ولی این اتفاق افتاد و به همین خاطر این تیم با تمام وجود به مصاف ایران می‌آید تا این شکست را جبران کنند و در این شرایط کار برای ما سخت خواهد بود.

وی افزود: به نظر من شکست سنگین قطر از امارات فقط یک اتفاق بود، چراکه قطر خود را برای حضور در جام‌جهانی آماده می‌کند و با هزینه سنگین خود را برای آینده آماده می‌کند. ما کار دشواری را مقابل این تیم خواهیم داشت، البته با توجه به ۳ امتیازی که در بازی اول کسب کردیم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از این گروه صعود خواهیم کرد. کارلوس کی‌روش خودش اعلام کرده برای هر بازی تاکتیک خاصی را دارد و مربی با تجربه‌ای است که می‌داند چه کار کند.

دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی درخصوص عملکرد علیرضا حقیقی در درون دروازه تیم ملی نیز گفت: حقیقی بعد از بازی در جام‌جهانی اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و بدون هیچ نگرانی درون دروازه ایستاد و به جز آن حاشیه که خود را به مهاجم بحرین کوبید مشکلی نداشت. حقیقی باید بداند در چنین بازی حساسی نباید وارد حاشیه شود. حقیقی در چند صحنه واکنش‌های خوبی داشت، ولی باید به این درک برسد که به عنوان سنگربان‌اول تیم ملی وظیفه سنگینی بردوش دارد. او نباید با یک حرکت اشتباه همه زحمات بازیکنان و کادر فنی را هدر دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص احتمال قهرمانی تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: تیم ملی لیاقت قهرمانی را دارد، اما باید ببینیم در مراحل بالاتر با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز