خبرگزاری کار ایران

داوران‌ایران شایستگی‌شان را نشان‌دادند؛

اصفهانیان: فغانی باید در جام‌جهانی هم قضاوت می‌کرد / دستمزد داوران صد در صد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۱۸

فغانی رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل می‌رسد گرچه گفته بودم فغانی باید در جام‌جهانی هم قضاوت می‌کرد، اما متاسفانه یکسری مسائل در کمیته داوران آسیا اتفاق افتاد که اجازه نداد فغانی در جام‌جهانی قضاوت کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه علیرضا فغانی به همراه دو کمک‌اش ابوالفضلی و سخندان عملکرد قابل قبولی در دو بازی که قضاوت کرده‌اند، داشتند.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی به همراه دو کمک‌اش ابوالفضلی و سخندان در دو دیدار مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: خوشحالم تیم داوری که از کشورمان به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام شده‌اند تا این مرحله قضاوت‌های خوبی را انجام داده‌اند و نمره قبولی گرفته‌اند.

وی افزود: به هرحال فغانی رفته رفته به شرایط ایده‌آل می‌رسد گرچه من گفته بودم فغانی باید در جام جهانی هم قضاوت می‌کرد اما متاسفانه یکسری مسائل در کمیته داوران آسیا اتفاق افتاد که اجازه نداد فغانی قضاوت در جام جهانی را هم تجربه کند. امیدوارم در جام ملت ها و در مراحل بالاتر نیز شاهد قضاوت تیم داوری ایران باشیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های این کمیته برای نیم فصل‌دوم لیگ‌برتر گفت: ما از تعطیلات نیم فصل استفاده کرده و کلاس‌های توجیهی را برای داوران و کمک داوران برگزار کردیم، ضمن اینکه کلاس‌هایی برای ناظران داشتیم. در کنار آن تست‌های آمادگی جسمانی را نیز از داوران گرفتیم. خوشبختانه میزان آمادگی بسیاری از داوران حتی از ابتدای فصل هم بهتر بود.

اصفهانیان در خصوص افزایش حقوق داوران لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: ما درخواست افزایش صددرصدی حقوق داوران را داده‌ایم و هیات رئیسه فدراسیون هم با آن موافقت کرده و به سازمان‌لیگ هم ابلاغ شده، اما در این ارتباط وقتی با تاج صحبت کردم گویا برخی باشگاه‌ها بدهی‌هایی دارند که باید پرداخت شود تا افزایش حقوق داوران مسجل شود.

وی تاکید کرد: داوران لیگ‌برتری در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار تومان می‌گیرند که حتی با افزایش صددرصدی یک میلیون و چهارصد هزار تومان می‌شود و باز هم مبلغ زیادی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز