خبرگزاری کار ایران

با پذیرش ۲ شکست تحقیرآمیز؛

دیدار عرب‌های گروه‌ A تشریفاتی شد / کویت و عمان در نقش توریست‌ / سعودی‌ها آبروداری می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۳۰

دو کشور حاشیه خلیج فارس با کنار رفتن از گردونه رقابت‌های جام شانزدهم حالا پیش از موعد بلیط برگشت به خانه را رزرو کرده اند و دیدار سوم آنها در گروه اول جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

تیم‌های کویت و عمان با دو شکست تحقیرآمیز مقابل استرالیای میزبان و کره‌جنوبی به سرنوشتی مشابه یکدیگر دچار شدند و حالا با تشریفاتی شدن دیدار سوم خود در مرحله گروهی نقش توریست‌های عربی را در سرزمین کانگوروها ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کویت و عمان هر چند با همگروهی با دو قدرت برتر شرق آسیا از ابتدا نیز شانس کمی برای صعود از گروه اول داشتند ولی با شکست های مشابه و خرد کننده مقابل استرالیا و کره جنوبی نشان دادند همچنان در مسیر رو به افول دیگر تیم های عربی غرب آسیا گام برمی دارند.

دو کشور حاشیه خلیج فارس با کنار رفتن از گردونه رقابت‌های جام شانزدهم حالا پیش از موعد بلیط برگشت به خانه را رزرو کرده‌اند و دیدار سوم آنها در گروه اول جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

عمان با ناکامی محض و بدون حتی یک گل زده تا پایان روز دوم از جام ملت‌ها دیپورت شد، هر چند کویت یک‌بار موفق شد در دیدار افتتاحیه دروازه میزبان را باز کند.

به نظر می‌رسد فردا چهارشنبه هم باید منتظر وداع زود هنگام بزرگ‌خاندان عرب‌ها در ملبورن باشیم جایی‌که عربستان و کره‌شمالی دو بازنده روز نخست باید یکی قربانی شود.

استرالیا با ۲ برد قاطع و پرگل مقابل دو تیم عربی برای آسیا خط و نشان کشید، هر چند میزبان مغرور جام‌شانزدهم هنوز با تیم قدرتمندی از آسیا روبرو نشده و دیدار سوم این تیم در مرحله مقدماتی مقابل کره‌جنوبی هم با توجه به قطعی شدن صعود هر دو تیم نمی‌تواند عیار واقعی این تیم را تعیین کند.

از سوی دیگر کره‌جنوبی هم با بردهای ناپلئونی تا اینجا تیم مرموز و ناشناخته‌ای نشان داده که قطعا انرژی خود را برای مراحل بالاتر و سخت‌تر ذخیره کرده است. هر چند کره‌ای‌ها تیم شاداب و سرحال همیشگی نشان ندادند، ولی دوری ۵۴ ساله از جام ملت‌های آسیا انگیزه بزرگی است که شاگردان اولی اشتلیکه آلمانی را برای فتح جام تشنه نگه می‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز