خبرگزاری کار ایران

بدنبال ثابت‌کردن برتری خود هستیم؛

کی‌روش: مقابل قطر تغییرات تاکتیکی خواهیم داشت / متکی به ستاره‌ها نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۱۶

بازیکنان من سعی می کنند در طول بازی هر آنچه که در توان دارند به کار ببرند چون ما یک تیم هستیم و متکی به یک یا دو ستاره نیستیم و سعی خواهیم کرد از بازی لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم قطر بعد از موفقیت در جام خلیج فارس نشان داد تیم خوبی است و ما هم فردا دیدار سختی برابر این تیم خواهیم داشت، اگر چه با تغییرات تاکتیکی گام در این دیدار خواهیم گذاشت.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش روز چهارشنبه در نشست‌خبری پیش از دیدار با قطر ضمن بیان این مطلب افزود: ایران سعی خواهد کرد در طول دیدار فردا(پنجشنبه) برتری خود را اثبات کند و بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

وی اظهار داشت: قصد داریم نظم خود را در مسابقه فردا حفظ کنیم چرا که همه بازیکنان یک هدف خواهند داشت و آن داشتن وحدت و نظم تیمی است، اما قطر ۱۴ دیدار تدارکاتی داشته و مقابل این تیم دیدار دشواری خواهیم داشت.

کی روش در عین حال تصریح کرد: بازیکنان من سعی می کنند در طول بازی هر آنچه که در توان دارند به کار ببرند چون ما یک تیم هستیم و متکی به یک یا دو ستاره نیستیم و سعی خواهیم کرد از بازی لذت ببریم و بازیکنان هم سعی می کنند در طول ۹۰ دقیقه بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند.

وی همچنین درخصوص داوری هم گفت: من هیچ صحبتی نمی کنم چرا که مسئول ای اف اسی که اینجا حضور دارد، اجازه این کار را به من نمی دهد و این یعنی آزادی بیان. من می خواهم با کمال احترام و نزاکت چند نکته ای را در مورد داوری بیان کنم که باز هم اجازه نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بعد از ۳۲ سال حضور در فوتبال تازه یاد می گیرم که برخی نقطه نظرات را نمی توانیم بگوییم و آن احتمالا به خاطر حامیان مالی است که لوگوی آنها پشت سرمان است.

وی بیان داشت: فکر می کنم که در بازی فوتبال سه قشر مربیان؛ بازیکنان و داوران وجود دارند که باید به داوران احترام بگذاریم چرا که آنها انسان هستند و انسان جایز الخطاست و این زیبایی فوتبال است.

کی روش افزود: امیدوارم هر دو تیم از بازی فردا لذت ببرند و ما هم برنامه هایی را که داریم به نحو احسن در زمین انجام داده و به اهداف خود برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درواکنش به صحبت های خبرنگاری مبنی بر اینکه ایران در بازی با بحرین هم گل زده و هم موقعیت ایجاد کرد گفت: امیدوارم فردا فرصت حمله داشته باشیم و این میل و علاقه را داریم که به گل برسیم، البته به بازی هم بستگی دارد و اگر لازم باشد حمله و در جای خود دفاع می کنیم و امیدوارم به گل هم برسیم.

وی درباره تغییرات دیروز تیم استرالیا و اینکه آیا ایران هم تغییرات خواهد داشت، گفت: تغییرات ما در تاکتیک تیم خواهد بود در زمین انجام می دهیم و نگرانی از مصدومیت آندو بود که برطرف شده و فردا حتما بازی می کند.

دیدار دو تیم قطر و ایران از گروه C جام ملت های آسیا فردا(پنجشنبه) ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیدنی برگزارمی شود. همچنین سومین دیدار ایران هم ۲۹ دی ماه ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بریسبان برابر امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

آخرین دیدار قطر هم در مرحله مقدماتی ۲۹ دی ساعت ۱۲:۳۰ برابر بحرین در ورزشگاه سیدنی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز