خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با قطر؛

ورزشگاه سیدنی حال و هوای ایرانی به خود گرفت / ۲۸ هزار ایرانی یار دوازدهم تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۰۰

به نظر می رسد این دیدار نسبت به دیدار قبلی تیم ملی برابر بحرین، با استقبال بیشتری از سوی ایرانیان و هموطنان کشورمان در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری سیدنی استرالیا روبرو شود.

در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دومین دیدار تیم ملی در جام ملت های آسیای استرالیا، ورزشگاه سیدنی با حضور تماشاگران مشتاق کشورمان حال و هوای ایرانی به خود گرفته است.

به گزارش ایلنا، با توجه به حضور پرشمار ایرانیان در شهر سیدنی به نظر می رسد این دیدار نسبت به دیدار قبلی تیم ملی برابر بحرین، با استقبال بیشتری از سوی ایرانیان و هموطنان کشورمان در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری سیدنی استرالیا روبرو شود. تاکنون ۲۸ هزار ایرانی به صورت اینترنتی بلیت مسابقه با قطر را خریداری کرده اند.

تماشاگران ایرانی با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و شال های منقش به پرچم کشورمان منتظر دریافت بلیت برای ورود به ورزشگاه هستند.

خوشبختانه هوای شهر سیدنی آفتابی همراه با نسیم خنک است و همه چیز مهیا است که یک بازی خوب را در یک ورزشگاه ایرانی شاهد باشیم.

همچنین با توجه به حضور پرشمار علاقمندان و استقبال مردم از دیدار ایران و قطر، بازار سیاه فروش بلیت در اطراف ورزشگاه توسط برخی افراد سودجو راه افتاده است.

دیدار دو تیم فوتبال قطر و ایران از گروه C جام ملت های آسیا امروز(پنجشنبه) ساعت ۱۲:۳۰دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه سیدنی برگزار می شود.

تیم ملی ایران در دیدار نخست خود در این گروه موفق شد تیم ملی بحرین را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز