خبرگزاری کار ایران

گزارش AFC از پیروزی ایران بر قطر؛

درخشش سردار سرگروهی ایران را تضمین کرد / پیروزی ایران در آزادی کوچک

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۹۱

کنفدارسیون آسیا نوشت: مهاجم ۲۰ ساله تیم روبین کازان روسیه با عبور از دفاع قطر بر شهرت خود افزود و یکی از گل های جام ملت ها را به نام خود ثبت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا نوشت: درخشش سردار آزمون دیدار روز دوشنبه ایران و امارات برای سرگروهی را تضمین کرد.

به گزارش ایلنا،، تیم ملی فوتبال ایران امروز(پنجشنبه) در دومین دیدار خود در گروه C مسابقات جام ملت های آسیا برابر قطر با تک گل سردار آزمون یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران که در دیدار نخست خود در این گروه بحرین را ۲ بر صفر شکست داده بود اکنون با توجه به پیروزی امارات در دو بازی خود، باید برای سر گروهی به مصاف این تیم برود.

کنفدارسیون آسیا در ادامه این گزارش در مورد آزمون اضافه کرد: مهاجم ۲۰ ساله تیم روبین کازان روسیه با عبور از دفاع قطر بر شهرت خود افزود و یکی از گل های جام ملت ها را به نام خود ثبت کرد.

این گزارش در بخش دیگری از گزارش خود به حضور هزاران هوادار ایرانی در محل برگزاری مسابقه در شهر سیدنی اشاره کرد و افزود: حضور این تماشاگران جو شادی را از لحظه ورود تیم ها به زمین به وجود آورده بود. مسابقات ایران و قطر را حدود ۲۲ هزار ۶۷۲ تماشاگر از نزدیک تماشا کردند که اکثریت آنها را ایرانی ها تشکیل می داند به طوریکه محل برگزاری بازی به یک ورزشگاه آزادی کوچک تبدیل شده بود.

کنفدراسیون آسیا در پایان گزارش خود همچنین به فرصت های گلزنی اشکان دژاگه پرداخت و تأکید کرد: دژاگه پنج فرصت گلزنی را از دست داد اما این اتفاق تأثیر چندانی بر نتیجه نداشت و روشن ایرماتوف داور ازبکستانی با دمیدن در سوت خود، تیم ایران را برای ششمین بار متوالی راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در جام ملت ها یک بر صفر قطر را شکست داد و روز دوشنبه هفته آینده در آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی به مصاف امارات می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز