خبرگزاری کار ایران

قطری ها برای جبران آمده بودند؛

نبی: هر سه بازی ایران حکم فینال دارد / باید مقابل امارات هم پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۲۲

باید در بازی سوم هم پیروز این مرحله از رقابت ها شویم. قطری ها به دلیل شکست در بازی اول سعی داشتند آن را جبران کنند که خوشبختانه بازیکنان ما توانستند پیروزی را از آن خود کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال پس از پیروزی یک برصفر ایران مقابل قطر تصریح کرد: هر سه بازی ایران برای ما حکم فینال دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی گفت: باید در بازی سوم هم پیروز این مرحله از رقابت ها شویم. قطری ها به دلیل شکست در بازی اول سعی داشتند آن را جبران کنند که خوشبختانه بازیکنان ما توانستند پیروزی را از آن خود کنند.

وی درباره سرقت لباس دروازه بانان تیم ملی افزود: ما زمانی که از ملبورن وارد سیدنی شدیم به دلیل برخی از مسائل سفرمان همزمان با بحرینی ها شده بود و همین موضوع باعثشد تا لباس تعدادی از بازیکنان به موقع نرسد.

محمدنبی افزود: در این بازی ما تیم B و قطر تیم A بود و ما باید لباس دوم مان را می پوشیدیم و قطری ها با لباس سفید در زمین حاضر می شدند.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با قطر در مر حله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا با گل سردار آزمون در دقیقه ۵۱ پایان یافت و ایران توانست با این نتیجه صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه هفته آینده در دیدار سوم مرحله گروهی خود به مصاف امارات متحده عربی می رود. در این دیدار صدرنشین گروه C مشخص می شود.

هم اکنون امارات متحده عربی با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی ایران در صدر جدول گروه C رقابت ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز