خبرگزاری کار ایران

پورعلی گنجی از تمرین منع شد؛

تیم ملی با ۴ غایب در کوئیزلند تمرین کرد / هواداران ایرانی پشت درهای بسته!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۴۷

سردار آزمون به دلیل مصدومیت و مرتضی پورعلی گنجی که گفته می شود کی روش به خاطر انجام مصاحبه از سوی او اجازه تمرین به این بازیکن را نداده است از غایبان تمرین امروز تیم ملی بودند.

تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین تمرین خود پس از دیدار با قطر در غیاب چهار بازیکن برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، این تمرین امروز شنبه ملی پوشان در ورزشگاه کوئیزلند برگزار شد و در ابتدای تمرین، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به مدت ۳۰ دقیقه برای بازیکن صحبت کرد.

سردار آزمون به دلیل مصدومیت و مرتضی پورعلی گنجی که گفته می شود کی روش به خاطر انجام مصاحبه از سوی او اجازه تمرین به این بازیکن را نداده است از غایبان تمرین امروز تیم ملی بودند. مهرداد پولادی و اشکان دژاگه نیز با نظر کی روش از روی نیمکت نظاره گر کار سایر ملی پوشان بودند.

کی روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم و کارهای تاکتیکی را به آنها گوشزد کرد.

سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند.

۳۰ هوادار برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه کوئیزلند آمده بودند که پشت درهای بسته ماندند و نتوانستند در محل تمرین بازیکنان حضور پیدا کنند.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه(۲۹ دی ماه) در گروه C رقابت های جام ملت های آسیا به مصاف تیم امارات می رود. این دیدار در ساعت ۳۰:۱۲ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز