خبرگزاری کار ایران

فقط برای بردن بازی می‌کنیم؛

کی‌روش: افتخار می‌کنم سرمربی ایران هستم / کاری می‌کنیم هواداران از فوتبال لذت ببرند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۵۸

فردا با تیمی بازی می کنیم که زمان زیادی است درکنار هم حضور دارند و چشم بسته همدیگر را پیدا می کنند البته ما هم نشان دادیم تیم خوبی هستیم و مطمئن باشید هدف ما کسب سه امتیاز در این دیدار است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: سرمربیگری در تیم خوب فوتبال ایران افتخار من است و امیدوارم بتوانم به اهدافم در این تیم برسم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با امارات در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا از دو جهت خاص و مهم خواهد بود زیرا هر دو تیم صعود خود به دور بعد را قطعی کرده‌اند و باعثافتخار من است که روی نیمکت تیم ایران هستم و هدایت این تیم را برعهده دارم و همچنین این افتخار را در گذشته داشته ام که سرمربی امارات باشم.

وی ادامه داد: می‌توانم سرود ملی هر دو کشور را بشنوم و امیدوارم یک بازی بسیار زیبا و جذاب برای هواداران برگزار کنیم. باید از هواداران تیم ایران به خاطر حمایت خوب شان از تیم ملی تشکر کنم. هیچ مطلبی در مورد آب و هوا، زمین و داوری نمی‌خواهم صحبت کنم، زیرا اگر در مورد این مسایل صحبت کنم احتمالا باز هم جریمه می‌شوم و باید پولی را از جیب بپردازم.

وی درخصوص سردار آزمون و انجام کارهای انفرادی از سوی او، تصریح کرد: اجازه تمرین انفرادی به بازیکنان نخواهم داد. باید این وضعیت را کنترل کنیم و امیدوارم فردا با تلاش بازیکنان بتوانیم امارات را شکست دهیم.

سرمربی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با علیرضا جهانبخش و اینکه فرصت بازی زیادی به او داده نشده پاسخ نداد.

کی روش خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ما برای پیروزی همه تلاش خود را خواهیم کرد و بی‌شک ما فردا با تیمی بازی می‌کنیم که زمان زیادی است درکنار هم حضور دارند و چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنند، البته ما هم نشان دادیم تیم خوبی هستیم و مطمئن باشید هدف ما کسب ۳ امتیاز در این دیدار است.

وی درخصوص اینکه امارات هیچ‌گاه در بازی‌های رسمی ایران را شکست نداده، افزود: قطعا ما فردا بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذاریم، اما نتایج گذشته در بازی فردا اهمیتی ندارد و تلاش بازیکنان است که می‌تواند نتیجه بازی فردا را رقم بزند. بازی‌های کامپیوتری زیاد شده و ما باید کاری کنیم که هواداران از فوتبال لذت ببرند.

کی‌روش در رابطه با شکست استرالیا مقابل کره‌جنوبی، گفت: هیچ نظری در مورد این بازی ندارم و تنها نکته‌ای که در مورد بازیکنانم و این مسابقات دارم موفقیت در بازی مقابل امارات است.

وی در رابطه با آخرین تمرین ایران که قرار بود در ورزشگاه محل بازی انجام شود که این اتفاق رخ نداد، اظهار کرد: این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد اما امیدوارم فردا کیفیت زمین خوب باشد.

تیم های ملی فوتبال ایران و امارات فردا در اخرین دیدار گروه C مرحله گروهی جام ملتهای اسیا ۲۰۱۵ به میدان می روند.

هر دو تیم دو بازی قبلی خود را برده اند و فردا برای کسب صدرنشینی این گروه به میدان می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز