خبرگزاری کار ایران

تیم ملی بازی سختی نخواهد داشت؛

حبیبی: امارات قوی‌تر از بحرین و قطر نیست / بازیکنان بخاطر کی‌روش هر چه دارند در زمین می‌گذارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۹۰

از نظر من تیم ملی نباید بازی سختی را مقابل امارات داشته باشد، چراکه در ۲ بازی گذشته فوتبال خیلی خوبی را از تیم ملی دیدیم، به طوری که خیلی سرتر از آنها بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است ایران قوی‌تر از امارات است و به راحتی می‌تواند این تیم را شکست داده و به عنوان تیم صدرنشین از گروه صعود کند.

حسن حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص بازی تیم ملی مقابل امارات بیان داشت: از نظر من تیم ملی نباید بازی سختی را مقابل امارات داشته باشد چراکه در ۲ بازی گذشته فوتبال خیلی‌خوبی را از تیم ملی دیدیم به طوری‌که خیلی سرتر از آنها بود، حتی می‌توانستیم ۴-۳ گل به هرکدام از تیم‌های بحرین و قطر بزنیم.

وی ادامه داد: امارات خیلی قوی‌تر از بحرین و قطر نیست و در ردیف همان تیم‌ها قرار دارد، البته تیم ملی ما هم به آن صورت پرقدرت ظاهر نشده، ولی چیزی که خیلی مهم است اینکه بازیکنان تیم ملی هرچه دارند در زمین می‌گذارند و بی‌تفاوت نیستند و به خوبی در حمله و دفاع شرکت می‌کنند، این یک حسن خوب است.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اینکه بازیکنان در زمین مسابقه هر چه دارند می‌گذارند علت اصلی‌اش کی‌روش باشد که با مدیریت و همدلی که ایجاد کرده شاهد هستیم بازیکنان در زمین مسابقه با تمام وجود بازی می‌کنند.

حبیبی با بیان اینکه کی‌روش را به عنوان مربی کاربلد قبول دارد، بیان داشت: من کی‌روش را قبول دارم و حتی در زمان مسابقات جام‌جهانی هم این موضوع را گفتم، اما یکسری ایرادات هم دارد که باید برطرف شود. فدراسیون‌فوتبال باید روی کار او نظارت بیشتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز