خبرگزاری کار ایران

برخی بازیکنان نباید تک‌روی کنند؛

آشتیانی: برای قهرمانی باید بی‌نقص باشیم و بجنگیم / امارات می‌آید که بسته بازی کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۵۱

امارات با مساوی هم به عنوان سرگروه صعود خواهد کرد تا در مرحله بعد با ژاپن نیفتد به همین دلیل مقابل ایران بسته بازی خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد که تیم ملی مقابل امارات باید با شیوه‌ای بازی کند که در همان ۱۵ دقیقه نخست بازی به گل برسیم.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی با امارات بیان داشت: امارات با مساوی هم به عنوان سرگروه صعود خواهد کرد تا در مرحله بعد با ژاپن نیفتد، به همین دلیل مقابل ایران بسته بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما باید مراقب ضد حملات امارات باشیم و از قدرت سرزنی و شوتزنی در حملات استفاده کنیم. اگر بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم با توجه به بازی‌کردن اماراتی‌ها می‌توانیم به گل‌های بیشتری دست یابیم، البته شیوه بازی ما باید طوری باشد که در همان ۱۵ دقیقه نخست بازی به گل برسیم.

این پیشکسوت فوتبال با آنالیز بازی تیم‌ملی مقابل بحرین و قطر تاکید کرد: در بازی‌اول مقابل بحرین به مراتب بهتر از بازی با قطر بودیم. در بازی‌دوم اشتباهات زیادی داشتیم. اصرار بر تک‌روی از سوی برخی بازیکنان مخصوصاً شجاعی از جمله ایرادات محسوس بازی تیم ملی بود.

آشتیانی افزود: شجاعی به خصوص در مناطق خطرناک دریبل می‌کرد که اگر توپ لو می‌رفت، موقعیت گل برای حریف می‌شد یا نکونام بازیکن چند سال قبل نیست که در طول بازی شوت‌زنی یا بازی‌سازی می‌کرد. او باید در طول مسابقه اگر بد بازی می‌کند تعویض شود و پورعلی‌گنجی به جای او در پست هافبک دفاعی بازی کند.

وی با بیان اینکه اگر تیم ملی خوش‌شانس باشد می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، تاکید کرد: باید قبول کرد تیمی مانند ژاپن که بازیکنانش در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند از ما قوی‌تر هستند. استرالیا، کره‌جنوبی و حتی ازبکستان مدعی هستند، با این حال نباید ناامید باشیم و تا آخر بجنگیم، ضمن اینکه بی‌نقص بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز