خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال مسئول این ناکامی است؛

یاسر قحطانی: بی برنامگی باعثحذف عربستان شد / برکناری لوپزکارو درست نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۲۳

غییر نامتعارف در سطح مربیان تیم ملی و جابجایی غیر منطقی مدیران در فدراسیون و نبود ثبات مدیریتی درسه سال اخیر این وضعیت اسفبار را برای فوتبال عربستان به ارمغان آورده است.

یاسر قحطانی بازیکن نامی و سرگروه سابق تیم ملی فوتبال عربستان سعودی گفت: بی برنامگی و هرج و مرج حاکم بر مدیریت فدراسیون فوتبال عربستان دلیل اصلی حذف زودهنگام تیم ملی این کشور از رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا است.

به گزارش ایلنا، مهاجم گلزن سابق تیم ملی عربستان با اشاره به اینکه مسئولیت این ناکامی بزرگ برعهده فدراسیون فوتبال این کشور است، افزود: در سایه نبود برنامه ریزی و حاکمیت هرج مرج در راس مدیریت فوتبال این کشور محال است که نتایج مثبتی به دست آید.

وی افزود: تغییر نامتعارف در سطح مربیان تیم ملی و جابجایی غیر منطقی مدیران در فدراسیون و نبود ثبات مدیریتی درسه سال اخیر این وضعیت اسفبار را برای فوتبال عربستان به ارمغان آورده است.

تیم ملی عربستان سعودی روز یکشنبه پس از باخت سنگین ۳ بر یک مقابل ازبکستان از دور رقابت های جام ملت های آسیا حذف شد و چین و ازبکستان با ۹ و ۶ امتیاز به دور دوم صعود کردند. این تیم در نخستین دیدار خود نیز یک بر صفر از چین باخته بود و تنها برد آن در جام شانزدهم، مقابل تیم ضعیف کرده شمالی رقم خورد.

یاسر قحطانی گفت: زمان برکناری خوان رامون لوپزکارو سرمربی اسپانیایی تیم ملی عربستان دو هفته قبل از شروع رقابت ها کار درستی نبود و اگر عملکرد این مربی جای بحثداشت؛ چرا پیشتر وی را کنار نگذاشتید تا در روند آماده سازی تیم خللی بوجود نیاید.

قحطانی افزود: روی آوردن به کازمین اولاریو رومانیایی آن هم به صورت قرضی از الاهلی امارات در آستانه شروع مسابقات نشان از شتاب زدگی و دست زدن به کارهای غیر اصولی متولیان فدراسیون فوتبال عربستان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز