خبرگزاری کار ایران

تمرکز ما را بهم ریخته بودند؛

مهدی علی: مقابل ایران شانس نداشتیم / داور ژاپنی جلوی پیروزی ما را گرفت!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۲۴

بعضی مواقع خوب بازی می‌کنی و نمی‌بری، اما گاهی مواقع بد بازی می‌کنی و پیروز می‌شوی. البته ما در مقابل ایران شانس نداشتیم.

سرمربی تیم ملی امارات به شدت به داور ژاپنی دیدار تیمش با ایران اعتراض داشت و معتقد است این داور جلوی پیروزی تیمش را گرفته است.

به گزارش ایلنا، مهدی علی که تیمش یک بر صفر مقابل ایران تن به شکست داد در نشست خبری گفت: ما بازی خوبی ارائه دادیم، اما برنده از زمین خارج نشدیم.

وی ادامه داد: بعضی مواقع خوب بازی می‌کنی و نمی‌بری، اما گاهی مواقع بد بازی می‌کنی و پیروز می‌شوی. البته ما در مقابل ایران شانس نداشتیم.

سرمربی تیم ملی امارات همچنین درباره قضاوت داور ژاپنی این دیدار نیز گفت: من تاکنون اعتراضی به داوری نکرده‌ام، اما این داور شک داشت بعد از به ثمر رسیدن گل چه کار کند. او شک داشت گل اعلام کند یا آفساید.

مهدی علی خاطرنشان کررد: به نظرم به دلیل اینکه ما در بازی بعد باید به مصاف ژاپن برویم این داور برای این بازی انتخاب شده بود. متاسفانه داور ژاپنی جلوی پیروزی ما را گرفت.

وی در پایان با اعتراض شدید به داور ژاپنی متذکر شد: این داور در نیمه نخست دو ضربه کرنر بی‌ دلیل برای ایران گرفت که کرنر نبودند. داور بازی تمرکز ما را بهم ریخته بود. او به بازیکن ما کارت زرد نشان می‌داد تا در دیدار بعدی محروم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز