خبرگزاری کار ایران

استرس کار دست تیم مهدی علی داد؛

درسی که اماراتی‌ها از ایران گرفتند / تاوان سخت برای تیمی احساسی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۵۳

مهدی علی که توانسته بود تیمی رویایی را درست کند تا به امروز این تیم به صورت رسمی اینطور محک نخورده بود.

امارات با دریافت گل دیر هنگام از ایران صدر نشینی گروه C مسابقات را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از کورا، مهدی علی که توانسته بود تیمی رویایی را درست کند تا به امروز این تیم به صورت رسمی اینطور محک نخورده بود.

مهدی علی که توانسته بود امارات را در بیست و دومین دور از مسابقات خلیج نتایج خوبی کسب کند، امروز به مصاف تیمی رفت که متشکل از بازیکنان با استعداد و یک مربی تاکتیکی بود. پس بازی امروز مقابل ایران سرمربی امارات فهمید که اگر می‌خواهد به همین منوال جلوی ژاپن بازی کند کار سختی در پیش دارد.

امروز امارات نشان داد در دفاع‌تیمی ضعیف است و اصل حمایت از بازیکن خودی در دفاع را رعایت نمی‌کند و بعضی مواقع این بازیکنان بودند که وظایف تاکتیکی خود را فراموش می‌کردند و اسیر احساسات می‌شدند.

در بازی امروز ایران فرصت زیادی برای گل‌زدن ایجاد نکرد و می‌توان گفت کی‌روش بازی را به اماراتی‌ها سپرده بود، اما شاگردان علی نتوانستند کار خاصی پیش ببرند که یکی از علل آن را می‌توان استرس زیاد بازیکنان امارات در این که جلو تیم برتر آسیا بازی می‌کنند دانست.

نکته دیگر آنکه در این بازی مشخص شد اگر مردان مهدی علی بخواهند می‌توانند در محوطه‌جریمه هر تیم آسیایی خوب توپ را بچرخانند، بر همین اساس علی باید فکر آن‌ که در مقابل ژاپن دفاعی بازی کند را از ذهن خود دور کند، زیرا اتخاذ چنین تاکتیکی برای امارات نوعی خودکشی است.

اگر امارات آن‌طور که امروز در مقابل ایران بازی کرد در مقابل ژاپن بازی کند و ایرادات دفاع تیمی خود را بر طرف کند می‌تواند به صعود امیدوار باشد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز