خبرگزاری کار ایران

داور در جای‌گیری خوب عمل نکرد؛

مرادی: اشتباهات ریو جی ساتو بیش از حد بود / AFC در چینش داوران دقت زیادی انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۶۴

داور ژاپنی خوب قضاوت کرد و در تصمیمات خود اشتباهاتی هم داشت. شاید هم اشتباهات بیش از اندازه بود. در جریان مسابقه خطاهایی می‌گرفت که خطا نبود و به اشتباه خطا تشخیص می‌داد.

کارشناس داوری کشورمان گفت: داور ژاپنی در جریان قضاوت بازی ایران و امارات دچار اشتباهاتی شد.

جلال مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص قضاوت ریوجی ساتو داور ژاپنی بازی ایران و امارات بیان داشت: داور ژاپنی خوب قضاوت کرد و در تصمیمات خود اشتباهاتی هم داشت. شاید هم اشتباهات بیش از اندازه بود. در جریان مسابقه خطاهایی می‌گرفت که خطا نبود و به اشتباه خطا تشخیص می‌داد.

وی ادامه داد: کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در چینش داوران دقت زیادی انجام دهد و داوری را برای مسابقه‌ای نگذارد که ممکن است در مرحله‌بعدی با کشور آقای داور بازی کند. مثل بازی ایران و امارات که یکی از تیم‌ها باید در مرحله بعد با ژاپن بازی کند و داور این دیدار هم ژاپنی بود، این موضوع بر روی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود.

این کارشناس داوری خاطرنشان کرد: اخطاری که داور به سردار آزمون داد خطا نبود و بازیکن اماراتی بزرگ‌نمایی کرد. متاسفانه داور در جای‌گیری خوب عمل نکرد. در کل داور اشتباهی نکرد که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

مرادی درخصوص گل رضا قوچان‌نژاد که به ثمر رساند بیان داشت: کمک داور دوم در این صحنه خیلی خوب کار کرد، کار بسیار قشنگی بود چرا که در هنگام ضربه سر قوچان‌نژاد مدافع امارات آفساید پوشش داده بود. داور در چند صحنه دیگر هم می‌توانست بهتر قضاوت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز