خبرگزاری کار ایران

بازنده فردا هیچ چیز بدست نمی آورد؛

کی روش: برای پیروزی بر عراق می جنگیم / می توانیم برنامه خوبی را در زمین پیاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۱۴

عراق تیم خیلی خوبی دارد و مقابل اردن و ژاپن آنها را دیدیم، آنها ۱۰ بازی تدارکاتی خیلی خوب داشتند و ما فقط دو بازی تدارکاتی داشتیم، عراقی ها در فاز حمله و دفاع خیلی خوب کار می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برنده بازی فردا بین دو تیم ایران و عراق همه چیز بدست می آورد و بازنده همه چیز را از دست می دهد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ گفت: دیدار فردا رقابت فشرده ای خواهد بود، هم ایران و هم عراق سعی می کنند بازی را کنترل کنند.

وی گفت: امروز به بازیکنان تاکید کردم که فردا برنده بازی همه چیز بدست خواهد آورد و بازنده هیچ چیزی بدست نمی آورد. باید هر دو تیم بجنگند و شرایط را کنترل کنند در این صورت می توانیم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که برای بازی فردا با عراق چقدر ایران آمادگی دارد گفت: ما آماده هستیم و برای پیروزی می جنگیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه گفت: شک نیست که حضور آنان باعثانگیزه بیشتر بازیکنان می شود همانطور که در سه بازی قبل هواداران ایرانی شور و شوق و انگیزه زیادی به بازیکنان انتقال دادند امیدوارم در این بازی نیز چنین اتفاقی بیافتد.

کی روش گفت: عراق تیم خیلی خوبی دارد و مقابل اردن و ژاپن آنها را دیدیم، آنها ۱۰ بازی تدارکاتی خیلی خوب داشتند و ما فقط دو بازی تدارکاتی داشتیم، عراقی ها در فاز حمله و دفاع خیلی خوب کار می کنند.

وی افزود: از زمانی که من سرمربی ایران شدم، تیم ایران ۵۲ بازی ملی داشت اما عراق ۷۲ بازی ملی داشته است، این نشان دهنده اهمیت تیم ملی عراق برای فدراسیون فوتبال این کشور است و ما احترام خاصی برای این تیم قایل هستیم.

وی همچنین در خصوص لغو تمرینات تیم ملی هم گفت: ما کاملا آماده هستیم و امروز(پنجشنبه) هم تمرین داریم. باران یک امر طبیعی است که اتفاق افتاد و از آنجا که ما هیچ مصدوم و بازیکن دو کارته نداریم، تیم ملی در آمادگی کامل به سر می برد.

کی روش در خصوص تاثیر حضور و حمایت هواداران در این تورنمنت هم تصریح کرد: شک نداریم که هواداران در موفقیت تیم های خود بسیار موثر بودند و تیم ایران هم از حمایت خوب هواداران در سه دیدار قبلی برخوردار بود. این امر وظیفه ما را در ادامه راه سنگین تر می کند چرا که باید جوابگوی حمایت هواداران باشیم.

وی در خصوص اینکه رضا قوچان نژاد به عنوان یار تعویضی همیشه وارد زمین می شود هم خاطر نشان کرد: اکنون نمی توانم حرفی در این مورد بزنم و حتی تا یک ساعت قبل از بازی هم بازیکنان از ترکیب اصلی تیم اطلاع ندارند، اما با وجود رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری فرد و بازیکنان دیگر ما می توانیم فردا برنامه خوبی را در زمین پیاده کنیم.

وی در مورد دیدار تیم های دیگر در مرحله یک چهارم نهایی گفت: برای من بازی هیچ تیمی جز ایران در این مرحله اهمیت ندارد و هیچ کدام از آنها را نگاه نخواهم کرد. فردا دغدغه من دیدار برابر عراق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز