خبرگزاری کار ایران

شتابزده و هیجانی عمل نخواهیم کرد؛

کفاشیان: هیات‌رئیسه درباره کی‌روش تصمیم می‌گیرد / می‌توانستیم فینالیست باشیم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۹۰

هرگونه بازنگری و یا احتمالا لغو قرارداد با کی روش به نشست اعضای هیات رئیسه بستگی دارد و در این زمینه شتابزده و هیجانی تصمیم نخواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال هرگونه تصمیم گیری درباره ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش را به نشست با این مربی پرتغالی و مطرح شدن این موضوع در هیات رئیسه منوط دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان در گفت‌وگویی رادویی ضمن بیان این مطلب افزود: هرگونه بازنگری و یا احتمالا لغو قرارداد با کی روش به نشست اعضای هیات رئیسه بستگی دارد و در این زمینه شتابزده و هیجانی تصمیم نخواهیم گرفت.

کفاشیان با بیان اینکه قرارداد کی‌روش سه مقطع جام ملت‌ها، مقدمانی جام جهانی و تا پایان جام جهانی تنظیم شده، گفت: با این زمان‌بندی می‌توانیم بهتر در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی در دیدار برابر عراق گفت: همه بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تلاش خود را کردند و از تمامی توان خود استفاده کردند، ولی به سبب اشتباهات داوری به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

به گفته وی، اشتباهات داوری در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق تاثیرگذار بود و اخراج پولادی در نیمه اول موجب شد که تیم ملی با مشکل روبرو شود.

وی اضافه کرد: تیم ملی فوتبال ایران لیاقت زیادی داشت و حتی می توانست فینالیست جام ملت‌ها شود، ولی ضعف‌های داوری اجازه نداد این تیم از توانایی‌های خود استفاده کند.

به گفته وی، کشیده‌شدن بازی به پنالتی نتیجه را ازدست تیم‌ها خارج می‌کند و دیگر شرایط زمانی و روحی و روانی است که نتیجه را تعیین می‌کند و شرایط تیم ملی امروز هم اینگونه شد.

کفاشیان در مجموع عملکرد تیم ملی را مطلوب توصیف کرد و گفت: استفاده از نفرات جوان کار بسیار خوبی بود که به آنان فرصت خودنمایی داده شد و باید این روند را تا جام جهانی روسیه ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز