خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های نیمه‌دوم کره - عراق؛

از نگاه‌های سنگین فغانی تا اقتدار اشتیلیکه / طلسم ۵۵ ساله می‌شکند؟

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۴۳

کره‌جنوبی با دو گلی که در هر نیمه مقابل عراق به ثمر رساند برای ششمین بار به فینال جام ملت‌های ‌آسیا راه یافت تا رویاهای ۵۵ ساله خود برای قهرمانی در فینال جستجو کند.

کره جنوبی با دو گلی که در هر نیمه مقابل عراق به ثمر رساند برای ششمین بار به فینال جام ملت‌های ‌آسیا راه یافت تا رویاهای ۵۵ ساله خود برای قهرمانی در فینال جستجو کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کره‌جنوبی با ۲ گل حرفه‌ای و در دیداری آسان مقابل عراق به برتری رسید تا ششمین حضور خود در جام‌ملت‌های آسیا را تجربه کند و منتظر برنده دیدار استرالیا و امارات بنشیند.

حاشیه‌هایی از نیمه دوم دیدار کره جنوبی و عراق را می‌خوانید:

*اشتباهات دروازه‌بان کره‌ای در نیمه دوم می‌توانست عراق را به دروازه این تیم برساند ولی مهاجمان عراقی در زدن ضربات‌آخر دقت عمل لازم را نداشتند. خروج دروازه‌بان کره در اوایل نیمه دوم یکی از صحنه‌های عجیب این مسابقه بود.

* عراق در نیمه‌دوم همچنان از روی ارسال از کناره‌ها برنامه داشت در حالیکه نتوانست دفاع کره را دور بزند و مهاجمان خود را صاحب موقعیت کند.

* علا عبدالزهرا بازیکن جنجالی عراق در دقیقه ۷۵ از زمین بیرون رفت که نگاه‌های فغانی داور ایرانی و چهارم این مسابقه به این بازیکن در زمان تعویض جالب توجه بود.

* اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی کره‌جنوبی بدون شکست و حتی دریافت گل‌ تیمش را راهی فینال جام شانزدهم کرد. او نظیر یک رهبر ارکستر به هدایت تیمش پرداخت و با تدابیری که در نظر می‌گرفت موفق شد کره‌ای‌ها را به ششمین‌ فینال برساند.

* کره‌جنوبی از سال ۱۹۸۸ تاکنون نتوانسته قهرمان آسیا شود و حضور این تیم در فینال و قهرمانی احتمالی این تیم می‌تواند به رکوردی ۵۵ ساله پایان دهد.

* در دقیقه ۴۰ مسابقه یکی از تماشاگران به وسط زمین دوید و بازی را دچار وقفه کرد که با دخالت نیروهای امنیتی قائله فیصله یافت.

* دقیقه ۹۰ خطای بازیکن عراقی روی مهاجم کره موجب مصدومیت این بازیکن شد، ولی عراقی‌ها بازی‌جوانمردانه را رعایت نکردند.

* یونس محمود کاپیتان و مهاجم سرشناس عراقی‌ها کم کارترین بازیکن میدان بود در طول ۹۰ دقیقه حتی یک موقعیت خطرناک هم روی کره ایجاد نکرد.

* بازیکنان عراقی در پایان مسابقه به صورت دسته‌جمعی به سمت تماشاگران این تیم رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. بازیکنان کره نیز به شیوه سنتی به تماشاگران خود ادای احترام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز