خبرگزاری کار ایران

کره کاندیدای قهرمانی است؛

شنیشل: خوش‌شانس نبودیم / فوتبال عراق در آینده دست به کارهای بزرگی خواهد زد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۱۰

مطمئنم که نسل کنونی فوتبال عراق در آینده دست به کارهای مهمی خواهد زد و رسیدن این تیم به مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا هم نتیجه خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال عراق پس از شکست مقابل کره‌جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها گفت: خوش‌شانس نبودیم و به نتیجه لازم نرسیدیم.

به گزارش ایلنا، راضی شنیشل در پی شکست ۲ بر صفر شاگردانش مقابل کره‌جنوبی و ناکامی در رسیدن به فینال جام‌ملت‌ها گفت: بازی خوبی را مقابل کره‌جنوبی به نمایش گذاشتیم. هدف ما این بود که در نیمه‌نخست دروازه خود را بسته نگه داریم، ولی در انجام این کار ناموفق بودیم و دروازه‌ ما باز شد.

وی افزود: در نیمه‌دوم سعی کردیم به بازی برگردیم و حتی موقعیت‌هایی روی دروازه کره‌ خلق کردیم، ولی خوش‌شانس نبودیم و به نتیجه لازم نرسیدیم. کره‌ تیم خیلی قدرتمندی است و پیش از شروع جام ملت‌ها هم به خاطر ستاره‌هایی که در اختیار دارد و سرعت بالای بازیکنانش یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رفت.

شنیشل در پایان اظهار داشت: مطمئنم نسل کنونی فوتبال عراق در آینده دست به کارهای مهمی خواهد زد و رسیدن این تیم به مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌ها هم نتیجه خوبی است.

تیم ملی عراق در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا به مصاف بازنده بازی استرالیا و امارات خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز