خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی جوانان - مالزی؛

قهرمانی وزنه برداران جوان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۰

تیم وزنه‌برداری ۵ نفره کشورمان با ۳ مدال طلا و ۲ نقره با کسب عنوان قهرمانی تیمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

وزنه‌برداران کشورمان در مسابقات روز چهارم بازی‌های پارالمپیک آسیایی جوانان موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

به گزارش ایلنا، در این دسته که ۱۲ وزنه‌‌بردار حضور داشتند مسابقات به دلیل کم بودن شرکت کنندگان به صورت ادغامی(AH) برگزار شد، به صورتی که وزنه‌برداران اوزان ۸۸ تا ۱۰۷ + کیلوگرم با هم رقابت کردند و قهرمان بر اساس قوانین مشخص شد.

میثم متقیان در دسته ۱۰۷ + کیلوگرم با رکورد ۱۸۵ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت و مدال نقره هم با ۱۵۸ کیلوگرم به مهدی صیادی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم رسید.

در این رقابت ابتدا مهدی صیادی که در یک وزن پایین‌تر نسبت به میثم متقیان قرار دارد با مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی رکورد جوانان جهان را ارتقا داد. وی سپس با مهار وزنه ۱۶۸ کیلو گرمی رکود جوانان جهان را بهبود بخشید و به نام خود ثبت کرد، اما این پایان کار نبود و بار دیگر متقیان با مهار وزنه‌های ۱۷۸ و ۱۸۳ کیلوگرمی با بهبود رکورد جوانان جهان مدال طلای خود را قطعی کرد و در حرکت چهارم به مهار وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی رکورد جدید را در دسته سنگین‌وزن به نام خود به ثبت رساند.

مهدی صیادی هم با مهار وزنه‌های ۱۵۱ و ۱۵۶ کیلوگرمی در حرکات دوم و سوم درحالی مدال نقره اش مسجل شده بود، با انتخاب وزنه ۱۵۸ کیلوگرمی، به منظور رکوردشکنی با مهار این وزنه رکورد جدید را به نام خود ثبت کرد.

تیم وزنه‌برداری ۵ نفره کشورمان که در روز گذشته موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شده بود؛ بدین ترتیب با ۳ مدال طلا و ۲ نقره با کسب عنوان قهرمانی تیمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز