خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی جوانان - مالزی؛

پسران گلبالیست فینالیست شدند / والیبال در نیمه‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۱

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان از چهارم آبان‌ماه در کوالالامپور مالزی آغاز شده و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.

تیم ملی گلبال پسران کشورمان به دیدار پایانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان راه یافت.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان تیم ملی گلبال پسران کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف اردن رفت که با پیروزی مقابل حریف، جواز حضور در دیدار پایانی این مسابقات را کسب کرد.

گلبالیست‌های جوان کشورمان در این دیدار پیش از اتمام وقت قانونی مسابقه، با نتیجه ۱۰ بر یک(پیروزی فنی) از سد اردن گذشتند و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کردند. ایران در دیدار نهایی از ساعت ۱۰:۳۰ فردا با برنده دیدار تیم‌های چین و ژاپن دیدار خواهد کرد.

یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز سهمشناگران

در ادامه برگزاری رقابت های شنا، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۵ نشان رنگارنگ شدند. محمدرضا نکویی در ۱۰۰ متر قورباغه کلاس SB۸ مدال طلا را بر گردن آویخت. مهران رشیدی در ۱۰۰ متر قورباغه کلاس SB۸ مدال نقره گرفت. سیدمهدی میردهقان در ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۱ با زمان یک دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه موفق به کسب مدال نقره شد. رضا جوادی در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۱۰ نوجوانان صاحب مدال برنز شد. امیرمحمد توحیدنژاد در ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S۶ مدال برنز را از آن خود کرد. شناگران کشورمان روز گذشته نیز موفق به کسب ۲ مدال برنز شده بودند.

اولین نشان رشته بوچیا در بخش انفرادی

با پایان یافتن رقابت های مرحله انفرادی رشته بوچیا، ورزشکاران ایرانی موفق به کسب یک نشان نقره شدند. فرشید استجلو، در کلاس BC۴ پس از پشت سرگذاشتن حریفانی از عراق، مالزی، کره و ژاپن در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی، به فینال راه یافت و نشان نقره را بدست آورد. سه نماینده دیگر کشورمان در رقابت های انفرادی از دست یابی به مدال بازماندند. رقابت های بخش تیمی نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

صعود والیبالیست ها به نیمه نهایی

تیم ملی والیبال نشسته ایران ششمین پیروزی پیاپی خود را مقابل نماینده میزبان، مالزی، به دست آورد. تیم ملی والیبال نشسته ایران که پیش از این در دیدارهای گذشته‌اش قزاقستان، عراق و مالزی را شکست داده بود، صبح امروز در ششمین بازی برای دومین بار و در در آخرین بازی مرحله مقدماتی به مصاف مالزی، میزبان مسابقات رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کرد والیبالیست‌های ایران در این دیدار با نتایج ۲۵ بر یک، ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۱۰ حریف خود را برای بار دوم شکست دادند. ایران عصر امروز برای حضور در فینال به مصاف تیم چهارم گروه یعنی مالزی خواهد رفت. در دیگر دیدار این مرحله قزاقستان و عراق به مصاف هم می‌روند.

جدول برگزاری مسابقات والیبال نشسته به گونه ای طراحی شده که تیم ها دو بار با هم روبرو می شوند.

در پایان رقابت‌های مقدماتی تیم‌های اول و چهارم و تیم‌های دوم و سوم دیدارهای نیمه‌نهایی را سه‌شنبه برگزار خواهند کرد و دیدار فینال نیز روز چهارشنبه برگزار می شود.

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان از چهارم آبان ماه در کوالالامپور مالزی آغاز شده و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز