خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی جوانان - مالزی؛

پایان سومین دوره بازی‌ها با نایب قهرمانی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۴

ورزشکاران جوان کشورمان با ۲۷ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۹ مدال برنز با اقتدار و شایستگى بالاتر از ورزشکاران کشورهاى چین، مالزى و تایلند قرار گرفتند.

کاروان ورزشکاران معلول و نابیناى کشورمان – غدیر، مقام دوم سومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى جوانان در کوالالامپور مالزى را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، ورزشکاران جوان کشورمان با ۲۷ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۹ مدال برنز با اقتدار و شایستگى بالاتر از ورزشکاران کشورهاى چین، مالزى و تایلند قرار گرفتند.
جدول نهایى مدال ‌ها به ترتیب ذیل است:
۱ - ژاپن: ۳۹ طلا، ۲۰ نقره، ۲۵ برنز و مجموع ۸۴ مدال
۲ - ایران: ۲۷ طلا، ۱۳ نقره، ۱۹ برنز و مجموع ۵۹ مدال
۳ - چین: ۲۵ طلا، ۸ نقره، ۵ برنز و مجموع ۳۸ مدال
۴ - مالزی: ۱۹ طلا، ۲۲ نقره، ۱۸برنز و مجموع ۵۹ مدال
۵ - تایلند: ۱۶ طلا، ۱۱نقره، ۹ برنز و مجموع ۳۶ مدال
سومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى جوانان با شرکت ۱۴۵۳ ورزشکار از ۲۸ کشور آسیایى از چهارم لغایت هشتم آبان ماه جارى به میزبانى مالزى برپا شد. این مسابقات در ۱۴ رشته برگزار شد و نمایندگان جمهورى اسلامى ایران متشکل از ۷۴ ورزشکار و در ۹ رشته در بازى ها شرکت داشتند.
لازم به ذکر است در دومین دوره این مسابقات که در سال ۲۰۰۹ در توکیو برگزار شد، کاروان ورزشکاران معلول و نابیناى کشورمان با ۲۷ مدال طلا، ۲۵ نقره و ۱۷ برنز پس از ژاپن مقام دوم رقابتهاى پارا آسیایى را براى کشورمان به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز