خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های آزاد وزنه‌برداری معلولان آسیا؛

سامان رضی نقره‌ای شد / نهمین نشان برای کاروان ایران

کد خبر : ۱۱۸۷۱۵

سامان رضی در بخش مسابقات آسیا با ثبت رکورد ۱۹۴ کیلوگرم به نشان نقره رسید و نماینده چین با مهار وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی قهرمان شد.

در ادامه چهارمین روز رقابت ها، سامان رضی، نماینده ایران در دسته ۸۸ کیلوگرم با حریفان خود روبرو شد.

به گزارش ایلنا، وی در بخش مسابقات آسیا با ثبت رکورد ۱۹۴ کیلوگرم به نشان نقره رسید و نماینده چین با مهار وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی قهرمان شد و ورزشکار کره نیز با رکورد ۱۹۳ کیلوگرم سوم شد.

در رده بندی بخش آزاد این دسته نیز نماینده مصر با ۲۲۰ کیلوگرم اول شد، نماینده چین با رکورد ۲۰۰ کیلوگرم نایب قهرمان شد و وزنه بردار نیجریه با رکورد ۱۹۹ کیلوگرم به عنوان سوم دست یافت. علی صادق زاده نیز تا ساعتی دیگر به روی تخته خواهد رفت.

ملی پوشان جانباز و معلول کشورمان تا کنون موفق به کسب ۹ نشان رنگارنگ، ۳ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز شده اند.

مسابقات آزاد وزنه برداری قهرمانی آسیا، در دو بخش آسیا و آزاد برگزار شده و توزیع مدال به صورت جداگانه برای هر دو بخش انجام می شود.

این رقابت ها تا ۱۶ آبان ماه با حضور نمایندگانی از اندونزى، چین تایپه، ایتالیا، گابن، قزاقستان، هلند، نیجریه، عمان، گینه، اوکراین، انگلستان، ونزوئلا، مغولستان، مراکش، مصر، نپال، ایران، مالزى، هندوستان، امارات، عراق، لیبى، اردن، مکزیک، چین، ویتنام، استرالیا، قرقیزستان، ژاپن در جریان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز