خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های آزاد وزنه‌برداری قهرمانی آسیا؛

چهارمین طلای ایران به صادق‌زاده رسید / کاروان ایران ۱۱ مداله شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۸

در آخرین دور رقابت‌های روز چهارم، علی صادق زاده، نماینده ایران در دسته ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان رفت.

در آخرین دور رقابت های روز چهارم، علی صادق زاده، نماینده ایران در دسته ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان رفت.

به گزارش ایلناة وی با مهار وزنه ۲۲۴ کیلوگرمی، نشان طلای آسیا را بر گردن آویخت و پس از او نماینده امارات با رکورد ۲۲۳ کیلوگرم در جایگاه دوم و وزنه بردار چینی با رکورد ۲۱۱ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش رقابتهای آزاد نیز نماینده نیجریه با رکورد ۲۲۸ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت، علی صادق زاده با رکورد ۲۲۴، نشان نقره را از آن خود کرد و وزنه بردار امارات با ۲۲۳ به عنوان سوم رسید.

بدین ترتیب در پایان چهارمین روز رقابتها، وزنه برداران جانباز و معلول ایرانی موفق به کسب ۴ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شدند.

فردا و در آخرین روز مسابقات، دو نماینده سنگین وزن ایران، محمد رضائیان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی در دسته ۱۰۷ + کیلوگرم با حریفان خود روبرو می شوند.

مسابقات آزاد وزنه برداری قهرمانی آسیا، در دو بخش آسیا و آزاد برگزار شده و توزیع مدال به صورت جداگانه برای هر دو بخش انجام می شود.

این رقابت‌ها تا ۱۶ آبان‌ماه با حضور نمایندگانی از اندونزى، چین تایپه، ایتالیا، گابن، قزاقستان، هلند، نیجریه، عمان، گینه، اوکراین، انگلستان، ونزوئلا، مغولستان، مراکش، مصر، نپال، ایران، مالزى، هندوستان، امارات، عراق، لیبى، اردن، مکزیک، چین، ویتنام، استرالیا، قرقیزستان، ژاپن در جریان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز