خبرگزاری کار ایران

غلامی‌مطلق تاکید کرد:

لزوم توجه بیشتر مسوولان به تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین

کد خبر : ۱۱۹۹۶۳

با قرار گرفتن این ورزشکاران در رده‌بندی جهانی فرصت خوبی برای حضور تعداد بیشتری از ملی‌پوشان در رقابت‌های پارآسیائی ۲۰۱۴ کره‌جنوبی ایجاد خواهد شد.

مربی خراسانی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران با اشاره به کمبود امکانات و زمین تمرینی مناسب، بر توجه بیشتر مسوولان به ملی پوشان استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، کلثوم غلامی‌مطلق که به همراه تیم ملی در رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان معلولین در تایلند حضور داشت، گفت: این مسابقات که با حضور ۳۵ کشور جهان روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان‌ماه در بانکوک برگزار شد، از سطح بسیار بالا و اهمیت خاصی برای ملی‌پوشان کشور برخوردار بود.

وی با اشاره به کسب یک مدال طلا در بخش انفرادی و یک مدال برنز در بخش میکس رشته ریکرو این مسابقات توسط نمایندگان ایران، افزود: تیم ملی با ترکیب جدید و جوان به این رقابت‌ها اعزام شد چراکه با قرار گرفتن این ورزشکاران در رده‌بندی جهانی فرصت خوبی برای حضور تعداد بیشتری از ملی‌پوشان در رقابت‌های پارآسیائی ۲۰۱۴ کره‌جنوبی ایجاد خواهد شد.

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین به حضور زهره ابراهیمی تیرانداز ملی‌پوش خراسانی در این رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: این ورزشکار تا مرحله یک هشتم نهایی در رشته ریکرو پیش رفت و با وجود اینکه مقامی کسب نکرد در رده‌بندی جهانی شرایط خوبی بدست آورد.

غلامی با بیان اینکه خراسان‌رضوی با ۶ ملی‌پوش در این بخش شرایط خوبی در کشور دارد، گفت: با توجه به کمبود امکانات و گرانی تجهیزات این ورزش، روز به روز تعداد ورزشکاران این رشته در استان رو به نزول است.

وی از مسوولان ورزش استان خواست با اختصاص امکانات و زمین تمرین مناسب به ورزشکاران و ملی‌پوشان این رشته ورزشی در خراسان رضوی، از آنان حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز