خبرگزاری کار ایران

با درهم کوبیدن ژاپن؛

تیم ملی گلبال مردان ایران قهرمان آسیا و اقیانوسیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۰

حسن جعفری ملی‌پوش گلبال کشورمان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و ستاره این مسابقات معرفی شد و جایزه ویژه این رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم ملی گلبال مردان ایران با اقتدار قهرمان مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان گلبال ایران امروزیکشنبه تیم ملی ژاپن را در ورزشگاه پارالمپیک پکن با نتیجه باورنکردنی ۱۴ بر ۴ شکست دادند و به قهرمانی رسیدند. حسن جعفری(۸گل) و مهدی سیاحی(۶گل) برای ایران گلزنی کردند.

تیم ملی گلبال مردان کشورمان دیروز نیز در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم قدر چین و میزبان این دوره از مسابقات را شکست داده بود.

تیم‌های ملی گلبال مردان و بانوان ایران هردو در این مسابقات سهمیه ورود به رقابت های جهانی ۲۰۱۴ فنلاند را نیز کسب کردند.

تعدادی از ایرانیان مقیم از جمله کارکنان سفارت ایران و مهدی صفری سفیر کشورمان برای تشویق ملی پوشان گلبال ایران در این ورزشگاه حضور یافته بودند.

مدال قهرمانی تیم ملی گلبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه ۲۰۱۳ توسط سفیر ایران به اعضا تیم اهدا شد. ضمنا حسن جعفری ملی‌پوش گلبال کشورمان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و ستاره این مسابقات معرفی شد و جایزه ویژه این رقابت‌ها را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز