خبرگزاری کار ایران

با نظرسنجى کمیته بین‌المللى‌پارالمپیک؛

پورمیرزایى بهترین ورزشکار ماه نوامبر IPC شد

کد خبر : ۱۳۰۰۸۴

منصور پورمیرزایى رکورددار دسته فوق سنگین وزنه بردارى جهان به عنوان بهترین ورزشکار ماه نوامبر در سال ۲۰۱۳ معرفى شد.

کمیته بین المللى پارالمپیک(IPC) با ارسال نامه‌اى به کمیته ملى پارالمپیک کشورمان، منصور پورمیرزایى رکورد دار دسته فوق سنگین وزنه بردارى جهان را به عنوان بهترین ورزشکار ماه نوامبر درسال ۲۰۱۳ معرفى کرد.

به گزارش ایلنا، امروز همچنین سایت رسمى کمیته بین المللى پارالمپیک(Paralympic. org) با توصیف کردن منصور پورمیرزایى به عنوان مرد آهنین جهان او را به عنوان بهترین ورزشکار ماه نوامبر در سال ۲۰۱۳ معرفى کرد.

منصور پورمیرزایى ۳۳ ساله، ماه گذشته در جریان مسابقات وزنه‌بردارى معلولین قهرمانى آزاد آسیا در کوالالامپور مالزى موفق شد با بالا بردن وزنه ۲۷۶ کیلوگرمى دسته فوق سنگین ۱۰۷ + کیلوگرم علاوه برجابجایى رکورد خود، رکورد جدید دسته سنگین وزن جهان را براى خود و کشورمان ثبت نماید. پورمیرزایى رکورد جهان را به میزان ۳۶ کیلوگرم ارتقاء داد.

در جدول معرفى بهترین ورزشکاران ماه نوامبر در سال ۲۰۱۳ نابیل گیودون، بسکتبال با ویلچر از الجزایر، یوکا میجى، تنیس با ویلچر از ژاپن، تاتیانا مک‌فادن، دوومیدانى از آمریکا، تیمور تاچنیف، تیروکمان از روسیه، ماریوس زابیلوس، گلبال از لتونى پس از منصور پورمیرزایى قهرمان وزنه بردارى معلولین ایران قراردارند که به عنوان بهترین ورزشکار ماه نوامبر معرفى شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز