خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی وزنه برداری معلولین – امارات؛

صیادی رکورد شکنی کرد و طلایی شد / صادق زاده به عنوان نایب قهرمانی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۷۲

پس از این رکورد شکنی، وی در حرکت چهارم درخواست وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی را ارائه داد که توانست با مهار این وزنه، بار دیگر رکورد شکنی کند.

در هفتمین و آخرین روز از رقابت های وزنه برداری معلولان جهان، دو نماینده کشورمان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به روی تخته رفتند.

به گزارش ایلنا، در بخش جوانان، مهدی صیادی، نماینده کشورمان موفق شد وزنه های ۱۵۷،۱۶۲ و ۱۶۷ کیلوگرم را با موفقیت مهار کرده و رکورد پیشین این دسته را که متعلق به خودش بود، به میزان ۱۱ کیلوگرم بهبود بخشد. پس از این رکورد شکنی، وی در حرکت چهارم درخواست وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی را ارائه داد که توانست با مهار این وزنه، بار دیگر رکورد شکنی کند.

بدین ترتیب نماینده جوان کشورمان با ثبت رکورد ۱۷۱ کیلوگرم، همچنان بر سکوی نخست جهان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم باقی ماند.

در رقابت های بخش بزرگسالان، علی صادق زاده، با ثبت رکورد ۲۳۱ کیلوگرم موفق شد به نشان نقره این وزن دست یابد.

عنوان نخست این دسته به نماینده یونان با رکورد ۲۴۰ کیلوگرم رسید که این وزنه بردار توانست ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را نیز به میزان هفت و نیم کیلوگرم بهبود دهد و نشان برنز نیز به نماینده آذربایجان با رکورد ۲۳۰ کیلوگرم رسید.

در ادامه رقابت های نوبت بعداز ظهر، سیامند رحمان، منصور پورمیرزایی و میثم متقیان، سه نماینده دیگر کشورمان در دسته ۱۰۷ + کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز