خبرگزاری کار ایران

یرنار ماتیو:

شکست مقابل ایران را پیش‎بینی کرده بودیم

کد خبر : ۱۶۱۹۲۸

میزبانی خیلی خوبی را تاکنون از مشهد شاهد بوده ایم، این شهر تماشاچیان پرشوری دارد و تاکنون هیچ مشکلی در مسابقات نداشته‎ایم.

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان گفت: شکست ۳ بر صفر مقابل ایران را پیش‎بینی کرده بودیم.

به گزارش ایلنا، یرنار ماتیو پس از شکست تیمش در دیدار عصر امروز مقابل تیم ملی کشور، اظهارداشت: بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم اما با توجه به قدرت این تیم پیش‎بینی می‎کردیم که با نتیجه ۳ بر صفر شکست بخوریم.

وی با اشاره به باخت سنگین تیمش در ست اول این دیدار افزود: در وقت دوم نیز با بدشانسی یکی از بهترین بازیکنانمان با مصدومیت روبرو شد و نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان در خصوص شرایط تیمش در ادامه مسابقات خاطرنشان کرد: فعلا هدف ما شکست تیم ژاپن در دیدار بعدی و صعود از گروه است و پس از آن به مصاف یکی از تیم‎های عراق یا چین خواهیم رفت که بازی سختی خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان میزبانی مشهد را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: میزبانی خیلی خوبی را تاکنون از مشهد شاهد بوده ایم، این شهر تماشاچیان پرشوری دارد و تاکنون هیچ مشکلی در مسابقات نداشته‎ایم.

" ماتیو " همچنین ایران را کشوری امن دانست و تاکید کرد: از یک هفته قبل از آغاز مسابقات به ایران آمده‌ایم و از زمان ورود تا امروز هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتیم و همه چیز عالی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز