خبرگزاری کار ایران

به دنبال جذب بهترین‌ها هستیم؛

کهتری: استقبال کمانداران از رکوردگیری غیر منتظره بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۸۸

از کلیه افرادی که احساس می‌کنند قابلیت حضور در تیم ملی را دارند و رکوردهای خوبی به ثبت رساندند، دعوت می‌کنیم تا ظرف یک ماه آینده به انجمن تیرو کمان مراجعه کنند تا رکوردگیری از آنها انجام شود

روز گذشته مسابقات رکوردگیری تیر و کمان، انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات پاراآسیایی کره‌جنوبی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ۴۳ کماندار خانم و آقا از ۱۳ استان کشور در این مسابقات شرکت کردند که این استقبال برای ما غیر منتظره بود.

مجید کهتری در ادامه گفت: نفرات بسیار مستعدی در این مسابقات شرکت کردند که در مراحل بعد و برای سایر برنامه‌های پیش روی انجمن از آنها استفاده خواهد شد.

رئیس انجمن تیر و کمان خاطرنشان کرد: شرایط کلی نفرات اصلی تیم ملی که در مسابقات دیروز شرکت داشتند مطلوب بود و تعدادی از ملی‌پوشان از حد نصاب‌های اعلام شده نیز رکوردهای بالاتری را به ثبت رساندند، با این وجود فرصت یک ماهه‌ای گرفته شده تا افرادی که حد نصاب‌های اعلام شده از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک را بدست نیاوردند و یا نتوانستند در رکوردگیری شرکت کنند، فرصت دیگری داشته باشند.

کهتری افزود: بنابراین از کلیه افرادی که احساس می‌کنند قابلیت حضور در تیم ملی را دارند و رکوردهای خوبی به ثبت رساندند، دعوت می‌کنیم تا ظرف یک ماه آینده به انجمن تیرو کمان مراجعه کنند تا رکوردگیری از آنها انجام شود و فرصت حضور در تیم ملی برای تمامی علاقه‌مندان وجود داشته باشد، چراکه ما به دنبال جذب بهترین‌ها برای تیم ملی و مسابقات پاراآسیایی هستیم.

وی تصریح کرد: افرادی که پس از این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر خواهند بود که پس از ورود به اولین مرحله اردو برای آنها تارگت جدیدی جهت اعزام اعلام خواهد شد و این رکوردها، رکوردهایی است که برای نشان‌های طلا ونقره پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز