خبرگزاری کار ایران

بزرگ‌ترین آرزویم سلامتی خانواده‌ام است؛

اسماعیلی: به طلای آسیا و پارالمپیک فکر می‌کنم

کد خبر : ۱۶۷۲۳۶

در حال حاضر که در ترکیب ۱۰ نفره تیم ملی قرار گرفته‌ام، ۸ مرحله رقابت‌های رکوردگیری را پشت سر گذاشته‌ام و امیدوارم بتوانم در مسابقات پاراآسیایی نتایج خوبی بدست آوردم.

ملی‌پوش ۱۴ ساله تیم شنا جانبازان و معلولین که در جمع ۱۰ شناگر دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی قرار دارد تامید می‌کند که هدفش کسب مدال طلای آسیا و پارالمپیک است.

به گزارش ایلنا، عرفان اسماعیلی درباره روی آوردنش به رشته شنا گفت: ۶ سال پیش در سفری که به مشهد داشتم مهدی ضیایی، مربی شنای خراسان رضوی، من را دید و با توجه به جنب و جوش و علاقه‌ای که داشتم و همین‌طور مناسب تشخیص دادن فیزیک بدن‌ام برای شنا، از من دعوت کرد در این رشته فعال شوم.

وی در ادامه گفت: آن زمان ما ساکن تهران بودیم، اما خانواده به خاطر من نقل مکان کردند و ساکن مشهد شدند تا بتوانم تمریناتم را زیر نظر ضیایی انجام دهم و وی اولین مربی من بودند.

اسماعیلی درخصوص راهیابی‌اش به تیم ملی می‌گوید: پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور سال ۸۸ و کسب ۳ نشان طلا و نقره و برنز در مواد مختلف به اردوهای آمادگی تیم ملی دعوت شدم و پس از آن در مسابقات جوانان جهان چک، که سال ۸۹ برگزار شد، دو نشان نقره به دست آوردم.

عرفان افزود: در حال حاضر که در ترکیب ۱۰ نفره تیم ملی قرار گرفته‌ام، ۸ مرحله رقابت‌های رکوردگیری را پشت سر گذاشته‌ام و امیدوارم بتوانم در مسابقات پاراآسیایی نتایج خوبی بدست آوردم.

شناگر جوان تیم ملی از خانواده‌اش به عنوان حامیان اصلی یاد می‌کند و می‌گوید: اگر فداکاری خانواده‌ام نبود و به خاطر من شهرشان را ترک نمی‌کردند، امروز در جایگاه فعلی نبودم، موفقیت‌ام را مدیون آنها هستم و بزرگترین آرزویم سلامتی و تن درستی آنهاست.

اسماعیلی تصریح می کند: اولیا مدرسه و همکلاسی‌هایم با من همکاری زیادی دارند و توانسته‌ام به کمک آنها در امور تحصیلی نیز موفق باشم و دوست دارم در آینده تحصیلات عالیه خود را در کنار ورزش دنبال کنم.

عرفان از آرزوهای ورزشی‌اش اینگونه می‌گوید: از حالا دارم به طلای مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک فکر می‌کنم، البته می‌دانم که دست یافتن به این آرزوها بسیار سخت است، اما من دستیابی به این افتخارات را به عنوان اهداف بزرگ زندگی ورزشی‌ام قرار داده‌ام و امیدوارم روزی به آنها دست یابم.

عضو جوان تیم ملی پیرامون تمریناتش می گوید: خارج از برنامه اردوی تیم ملی، روزانه به صورت مرتب سه ساعت تمرین دارم و سعی می کنم آمادگی خودم را در هر شرایطی حفظ کنم.

اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ۱۰شناگر از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد و تیر ماه سال جاری رقابت های کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی با حضور ناظر کمیته بین الملی پارالمپیک برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز