خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید سیدحسن خمینی از فدراسیون جانبازان و معلولین

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۴۳

فرزند یادگار امام(ره) ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جریان تمرینات ملی پوشان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی اینچئون کره قرار گرفت.

فرزند یادگار امام(ره) سید حسن خمینی ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جریان تمرینات ملی پوشان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی اینچئون کره قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در بدو ورود، زهرا نعمتی، بانوی طلایی پارالمپیک لندن، و رهام شهابی پور از قهرمانان ملی پوش تیم تیرو کمان، به صورت نمادین به انجام تمرینات پرداختند و پس از آن حجت الاسلام خمینی از تمرینات تیم های ملی وزنه برداری، والیبال نشسته و گلبال بازدید کرد.

وی پس از انجام بازدید در جمع ورزشکاران و کارکنان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان حاضر شد.

در ادامه این بازدید محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: با توجه به اینکه اعزام کاروان ورزشی ایران در زمان عید سعید غدیر خم انجام می شود، تصمیم گرفتیم نام آن را کاروان فرهنگی، ورزشی غدیر انتخاب کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ رشته ورزشی و با ۳۰۰ ورزشکار در مسابقات پاراآسیایی اینچئون شرکت می کند و پرچم داری کاروان بر عهده جلیل باقری، ملی پوش جانباز تیم دوومیدانی خواهد بود.

رییس کمیته ملی پارالمپیک شعار کاروان اعزامی را توکل خالصانه، میثاق با رهبری و ولایت و رقابت پهلوانانه نامید و گفت: امیدواریم کاروان ورزشی ایران در دومین دوره بازی های پاراآسیایی مانند دوره نخست افتخار آفرینی کند.

کاروان فرهنگی ورزشی غدیر به سرپرستی محمد صیاد شیرازی، فرزند شهید صیاد شیرازی، از ۲۶ مهر تا دوم آبان ماه در بازی های پارآسیایی اینچئون شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز