خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت‌های جهانی آلمان؛

سومین مرحله تمرینات تیراندازان جانباز و معلول برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۹۹۷

سومین مرحله از تمرینات ملی‌پوشان از ۱۸ تا ۲۵ خرداد در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

مرحله‌ای دیگر از تمرینات تیم ملی تیراندازی، با دعوت از ۱۲ ملی‌پوش آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، رقیه‌اله کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر افزود: ۱۲ ملی‌پوشی که از مسابقات جام جهانی تیراندازی لهستان موفق به کسب ورودی مسابقات جهانی آلمان شدند، به اردوی آمادگی دعوت شده‌اند و برای شرکت در مسابقات جهانی و مسابقات پاراآسیایی آماده می‌شوند.

وی گفت: به غیر از این مرحله، یک اردوی دیگر در پیش داریم که متصل به اعزام نیز هست و در اردوی سوم رقابت‌های رکوردگیری برای مسابقات پاراآسیایی و مسابقات جهانی انجام شده و پس از آن با نظر کادر فنی نفرات منتخب برای اعزام مشخص می‌شوند.

اله‌کرمی پیرامون اهمیت مسابقات جهانی آلمان گفت: پس از مسابقات پارالمپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان مهمترین رویداد در رشته تیراندازی معلولین است و منتخبین آن سهمیه مستقیم رقابت‌های پارالمپیک را کسب می‌کنند، از این رو رقابت‌های جهانی آلمان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای حضوری شایسته در آن تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

سرپرست انجمن تیراندازی افزود: در این مرحله از تمرینات به غیر از برنامه‌های روتین، تمرینات بدنسازی و ریلکسیشن نیز انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم روحیه و توان ورزشکاران را بالا ببریم.

در سومین مرحله از اردوی آمادگی، ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر حسین امیری، سرمربی تیم ملی، آیت‌اله حیدری و کبری غیاثی، مربیان تیم ملی انجام می‌دهند. سارا مولایی به عنوان سرپرست بانوان و سیدحسن کریمی به عنوان نماینده فرهنگی در کنار تیم حضور دارند.

اسامی ورزشکاران مدعو به شرح زیر اعلام شده است:

مجید فلاح اردشیر، الناز عونی(آذربایجان‌شرقی)، مهدی زمانی‌شورابی، عبدالرضا مخبری‌نیا، هادی نجفی‌ملکی(تهران)، ساره جوانمردی، زهرا قاضی‌عسگر(فارس)، عالیه محمودی، سیده اعظم رضایی(مازندران)، صدریه پرهیز(ایلام)، معصومه خدابخش، اکبر عالی‏پور(لرستان)

سومین مرحله از تمرینات ملی پوشان از ۱۸ تا ۲۵ خرداد در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز