خبرگزاری کار ایران

با دعوت از ۱۸ ورزشکار؛

دومین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۰۶

بانوان ورزشکار روز ۲۹ خرداد وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین می‌شوند و تمرینات آنها از روز ۳۰ خرداد تا ۵ تیر بر پا خواهد بود.

دور دیگری از تمرینات بانوان ملی‌پوش برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این مرحله از تمرینات ۱۸ ورزشکار از استان های چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، لرستان، زنجان، گلستان، کرمان، اصفهان، گیلان، آذربایجان‌شرقی، همدان، خوزستان، قزوین، مازندران و هرمزگان فراخوانده شدند.

تمرینات بانوان والیبالیست زیر نظر مهری جانداری، سرمربی تیم ملی و مریم ایرانمنش، مربی تیم ملی برگزارشده و شیوا آزادفدا به عنوان مشاور فنی، فرشته قلعه‌نوعی به عنوان مربی بدنساز و محبوبه محمدزاده به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهند بود.

اسامی ورزشکاران مدعو به شرح زیر اعلام شده است:

نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی(خراسان‌رضوی)، سکینه کشوری(لرستان)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی(زنجان)، زهرا دانایی(گلستان)، بتول جعفریان، بتول خلیل‌زاده، رضوان میرزایی(کرمان)، زینب ملکی(اصفهان)، مهری فلاحی(گیلان)، رقیه نعمتی(آ. شرقی)، زهرا نجاتی‌عارف(همدان)، معصومه شجراتی(خوزستان)، رویا مداح(قزوین)، رویا فلاح(مازندران)، فرزانه حیدری(هرمزگان)

بانوان ورزشکار روز ۲۹ خرداد وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین می‌شوند و تمرینات آنها از روز ۳۰ خرداد تا ۵ تیر برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز