خبرگزاری کار ایران

امید زیادی به کسب مدال در پاراآسیایی دارم؛

درو زرگر: بزرگترین هدفم حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ است

کد خبر : ۱۸۱۷۳۹

شنا برای افراد دارای ضایعه نخاعی از واجبات است و برای حفظ شرایط بدنی و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر بسیار مفید است.

عضو تیم ملی شنای جانبازان و معلولین است که در رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور موفق به کسب یک نشان طلا و دو نشان نقره شد.

به گزارش ایلنا، درو زرگر درخصوص روی آوردنش به ورزش شنا جانبازان و معلولین گفت: من از سال‌ها قبل در رشته شنا فعالیت می‌کردم و نجات غریق و غواص نیز بودم، تا اینکه ۶ سال قبل بر اثر سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شدید، ۹۸ درصد شدم و پس از آن تا چند سال از شنا دور بودم.

زرگر که در شدیدترین کلاس پزشکی، S۱ فعالیت می‌کند در ادامه افزود: حدود ۲ سال است با حمایت دوستان خوبم کاظم یگانه و فرشید بیات دوباره فعالیتم را آغاز کردم و از آنجا که برای انجام تمرینات به همراهی یک نفر نیاز دارم، دوست خوبم آلبرت هارطوریان نیز همیشه در کنارم است و با کمک این عزیزان توانستم دوباره شنا کنم و باید بگویم شنا برای افراد دارای ضایعه نخاعی از واجبات است و برای حفظ شرایط بدنی و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر بسیار مفید است.

عضو تیم ملی شنا خاطر نشان کرد: سال ۸۸ برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کردم و پس از آن برای چند دوره در مسابقات مختلف حضور یافته و موفق به کسب نشان‌های رنگارنگ شدم تا اینکه به تیم ملی دعوت شدم.

زرگر تصریح کرد: با توجه به رکوردهایی که از سال ۲۰۱۳ در کلاس پزشکی من و در سطح جهان به ثبت رسیده، شرایط من خوب است و می‌توان به روی سکو فکر کرد، با این حال برای مسابقات پاراآسیایی تمام توان خود را به کار می‌گیرم و در برنامه‌ریزی دراز مدت هدفم حضور در پارالمپیک برزیل است که امیدوارم شرایط شرکت در این مسابقات برایم فراهم شود.

ملی‌پوش تیم شنا در پایان با قدردانی از خانواده‌اش گفت: کلیه ورزشکاران دارای معلولیت برای اینکه بتوانند در عرصه‌های مختلف افتخار کسب کنند، باید از حمایت خانواده و دوستان برخوردار باشند و در مورد من نیز به همین صورت بوده و از خانواده‌ام به همین سبب تشکر می‌کنم، همین‌طور از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، آقایان اقبالی، نوروزی و ایزدی که در اردوهای تیم ملی برای ما با نهایت دلسوزی فعالیت می‌کنند، سپاسگزارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز