خبرگزاری کار ایران

بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان؛

ایران در دور دوم به مصاف انگلستان، آرژانتین و کره‌جنوبی می‌رود

کد خبر : ۱۸۴۲۱۴

تیم ملی کشورمان که پس از برگزاری ۳ دیدار در مرحله گروهی، جواز حضور در رقابت‌های دور دوم را بدست آورده، با سه تیم اول گروه A به میدان خواهد رفت.

دور دوم رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان از امروز آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشورمان که پس از برگزاری ۳ دیدار در مرحله گروهی، جواز حضور در رقابت‌های دور دوم را بدست آورده، با سه تیم اول گروه A به میدان خواهد رفت.

در اولین دیدار، امروز ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی، ملی پوشان کشورمان برابر تیم قدرتمند انگلستان، به میدان می رود. دومین و سومین دیدار نیز به ترتیب روزهای سه شنبه برابر آرژانتین و چهارشنبه برابر کره جنوبی برگزار می شود.

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در خصوص این مسابقات گفت: همان طور که قبلا تشریح شد، ۳ تیم اول گروه A و سه تیم اول گروه B با هم روبرو خواهند شد و از میان این ۶ تیم، تیم‌های اول تا چهارم به مرحله پلی آف راه می یابند و تیم‌های پنجم و ششم برای کسب عنوان نهم تا دوازدهم. این اتفاق در گروه C و D نیز به همین ترتیب خواهد افتاد.

وی در خصوص رقیبان ایران در مرحله دوم مسابقات خاطرنشان کرد: تیم انگلستان از تیم‌های قدرتمندی است که در مرحله مقدماتی بسیار خوب ظاهر شده و از مدعیان قهرمانی است، تیم آرژانتین نیز از پدیده‌های این مسابقات به شمار می‌رود و کره‌جنوبی هم تیم خوبی است که ما در دیدارهای تدارکاتی دو بار با آن روبرو شدیم.

سرمربی تیم ملی افزود: در مجموع دیدارهای سنگینی پیش رو داریم و مسابقات مرحله به مرحله دشوار تر می‌شود و امیدواریم بتوانیم حضور خوبی در این ۳ دیدار داشته باشیم.

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان از ۱۴ تیر در شهر اینچئون و با حضور ۱۶ تیم آغاز شده و تا ۲۳ تیر در جریان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز