خبرگزاری کار ایران

به منظور رکوردگیری از ورزشکاران؛

اردوی تیم ملی دو چرخه سواری جانبازان و معلولین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۸۶

در این اردو از ورزشکاران رکورگیری می شود و نفراتی که حائز شرایط مورد نظر کمیته فنی باشند، جهت حضور در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات پاراآسیایی اینچئون معرفی می شوند.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین به منظور رکوردگیری از ورزشکاران مدعو از فردا در تهران آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، محمد عسگری رئیس انجمن دوچرخه سواری با اعلام این خبر گفت: در این اردو بر اساس حد نصاب های اعلام شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون، از ورزشکاران رکورگیری می شود و نفراتی که حائز شرایط مورد نظر کمیته فنی باشند، جهت حضور در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات پاراآسیایی اینچئون معرفی می شوند.

وی افزود: این حد نصاب ها بر اساس آخرین رکوردهای مسابقات پارالمپیک، جهانی و آسیایی است و هر ورزشکاری که به شرایط مطلوب و مورد نظر نزدیک باشد، برای دعوت به اردوهای مسابقات پاراآسیایی معرفی خواهد شد.

رئیس انجمن دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: مسابقات پاراآسیایی اینچئون در بخش سرعت و استقامت برگزار می شود و سیاست فدراسیون بر این است که در بخش استقامت شرکت کنیم و پس از این اردو و انجام رکوردگیری، اردوهای مورد نظر با توجه به زمان بندی محدود، در یک تا دو مرحله تا زمان اعزام به مسابقات پاراآسیایی برگزار خواهد شد.

بهمن گلبار نژاد، بهرام سلیمانی و محمد ابراهیم پور، سه دوچرخه سوار اهل استان فارس، مدعوین به این اردو هستند که زیر نظر محمد عسگری مربی تیم ملی، در این رکوردگیری شرکت می کنند.

ملی پوشان تیم دوچرخه سواری فردا، ۳۱ تیر وارد تهران می شوند و تمرینات آنها تا ۳ مرداد در پیست مجموعه ورزشی آزادی، در جریان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز