خبرگزاری کار ایران

هادی‌زاده اعلام کرد:

رقابت‌های دوومیدانی جانبازان و معلولین برای اولین بار به شیوه المپیکی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۵۶

این تجمع از افراد دارای معلولیت‌های گوناگون در این مسابقات برای اولین‌بار بود که اتفاق می‌افتاد و در تمامی مواد پرش، پرتاب‌ها و دو ها با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی مسابقات برگزار شد.

با پایان یافتن رقابت‌های قهرمانی کشور دوو میدانی جانبازان و معلولین سرپرست کل این مسابقات در این خصوص گفت: برای اولین بار بود که رقابت های دو ومیدانی با حضور ورزشکاران جانباز، معلول، نابینا و کم بینا در بیش از ۵۳۰ نفر – ماده به شیوه المپیکی برگزار شد.

به گزارش ایلنا،، علی اصغر هادی‌زاده افزود: در این رقابت‌ها ۲۹ تیم و ۲۵۷ ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شامل ۱۷۷ ورزشکار مرد و ۸۰ ورزشکار زن، ۲۸ تیم و ۱۶۰ ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان شامل ۱۰۱ ورزشکار مرد و ۵۹ ورزشکار زن، به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست کل مسابقات خاطرنشان کرد: این تجمع از افراد دارای معلولیت‌های گوناگون در این مسابقات برای اولین‌بار بود که اتفاق می‌افتاد و در تمامی مواد پرش، پرتاب‌ها و دو ها با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی مسابقات برگزار شد.

وی گفت: برای تعداد زیادی از ورزشکاران IPC Code دریافت شده بود که با پایان مسابقات، جداول نتایج در حال ارسال برای IPC است تا ورزشکاران دارای این کد، دارای رنکینگ بین‌المللی نیز شوند.

سرپرست انجمن دو ومیدانی افزود: با پایان یافتن رقابت‌های قهرمانی کشور، اسامی ملی‌پوشان منتخب برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی کره‌جنوبی، به زودی از طریق وب‌سایت فدراسیون اعلام خواهد شد، ضمن اینکه نتایج بخش انفرادی مسابقات نیز متعاقبا از طریق این سایت اعلام می‌شود.

هادی‌زاده در پایان تصریح کرد: همان‌طور که قبلا گفته شد، این مسابقات به نام مختار نورافشان، پیشکسوت ارزنده دو و ومیدانی، مزین شده بود که سال‌های زیادی در میادین جهانی برای کشورمان افتخار آفرینی کرده بود. این رقابت‌ها طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز