خبرگزاری کار ایران

خسروی‌وفا:

حضور در بازی‌های پارآسیایی مهم‌تر از نتیجه‌گیری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۳۱

امیدواریم تا نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم. برای ما در درجه اول حضور جانبازان و معلولان عزیز در بازی‌های پارا آسیایی مهم است و پس از این بحثنتیجه‌گیری برای‌مان مطرح است.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با بیان اینکه ورزشکاران و فدراسیون‌هایی که نمی‌توانند در بازی‌های آسیایی حاضر شوند آسیب روحی می‌بینند، گفت: نفس حضور در این بازی‌های فقط کسب مدال نیست، بلکه حضور در بازی‌ها ارزش به مراتب بالاتری دارد.

به گزارش ایلنا، محمود خسروی‌وفا که در نشست معاون اول رییس‌جمهور با روسای فدراسیون‌های ورزشی حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون حاضر بود در این جلسه گفت: کاروان جانبازان و معلولان ایران برای بازی‌های پارا آسیایی تحت نام کاروان غدیر مصادف با عید غدیر عازم اینچئون می‌شوند.

وی ادامه داد: ما هم به مانند اکثر فدراسیون‌های ورزشی مشکلات زیادی داریم، اما این موضوع باعثنمی‌شود خللی در کارمان ایجاد شود. برای اولین بار در ۴ تیم گروهی در قسمت بانوان حاضر خواهیم شد و البته هزینه‌های ما به دلیل ویلچری بودن ۵۶ ورزشکار بیشتر خواهد شد.

خسروی وفا در پایان گفت: امیدواریم تا نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم. برای ما در درجه اول حضور جانبازان و معلولان عزیز در بازی‌های پارا آسیایی مهم است و پس از این بحثنتیجه‌گیری برای‌مان مطرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز